Gå til innhold

Sketchup kabinett tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt til å lage et kabinett i tre for litt siden, men prosjektet ble lagt på is før jeg begynte med byggingen. Kan hende jeg tar det opp igjen en gang, men kommer i så fall til å finne på noe annet (form) enn dette.

Skissa jeg hadde før jeg la det på is:

post-153-1110557324_thumb.jpg

Lenke til kommentar
enda et bilde......

Det var jo helt SINNSYKT fete da!! Og nei, jeg er ikke tilhenger av "disco" kabinetter, ikke det at dette er det ,men tilbake til saken...Det kabinettet var helt sinnsykt bra tegna!! Jeg kunne godt brukt 2500++ på det!

Lenke til kommentar
enda et bilde......

Det var jo helt SINNSYKT fete da!! Og nei, jeg er ikke tilhenger av "disco" kabinetter, ikke det at dette er det ,men tilbake til saken...Det kabinettet var helt sinnsykt bra tegna!! Jeg kunne godt brukt 2500++ på det!

takk takk :yes:

Lenke til kommentar

Bilder:

th_htpckabinett.jpg

th_htpckabinett2.jpg

Mål: 29,5x12x19 (BXHXD)

Slot inn Dvd spille med lcd display over, tenkte Startknappen skulle sitte i mellom der.[link]

Det skal også fjernkontroll inn i den, av den typen som kan slå av/på pc'en.

Prosjektet skal bli en realitet med tiden, men ikke med det første, skal ha penger til hardware og. prisen ble på rundt 5000-5500.

Synspunkt?

Edit: la inn klikkbare bilder og tok vekk bilde til startknappen å la inn link istedet ;)

Endret av suprsid
Lenke til kommentar
Bilder:

Bilde1

Bilde2

Slot inn Dvd spille med lcd display over, tenkte Startknappen skulle sitte i mellom der.

http://www.frozencpu.com/images/products/detail/ele-70.jpg

Prosjektet skal bli en realitet med tiden, men ikke med det første, skal ha penger til hardware og. prisen ble på rundt 5000-5500.

Synspunkt?

linkane dine funker ikkje med meg..... :(

Endret av Tonickup
Lenke til kommentar
Bilder:

Bilde1

Bilde2

Slot inn Dvd spille med lcd display over, tenkte Startknappen skulle sitte i mellom der.

http://www.frozencpu.com/images/products/detail/ele-70.jpg

Synspunkt?

linkane dine funker ikkje med meg..... :(

Ikke meg heller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...