Isabel Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! jeg har nettopp kjøpt meg en Iriver H320 men jeg vil gjerne se på film på den ved å konvertere video. jeg har funnet et program: http://www.digital-director.co.uk/guide-vi...ver-h320-13.htm men når jeg åpner opp xvid linken, så får jeg bare en rar beskjed. kan noen være så snill å hjelpe meg?? eller vet noen andre om et annet program? mvh isabel Lenke til kommentar
jowjow Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg bruker et program kalt PocketDivXEncoder. funker perfekt, bare husk å stille FPS'n og oppløsningen. Smartphone (funker for H320) FPS: 10 (XviD) oppløsning: 220x176 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har nesten hatt iriver h320 i et år uten å ha visst om dette her. Må nesten prøve når jeg kommer hjem fra jobben Lenke til kommentar
jowjow Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 foresten, når du oppgradere firmwaren til 1.28 fra iriver's sider får man klokke Kansje ikke så nyttig, for klokke har man jo på det meste, men det er en av de forskjellene jeg har funnet men denne nye versonen (MENU>TIMER>SET TIME) og voala der har man klokke og dato, hvis du setter "ON" på display og så kan du se klokka mens du hører på musikk, genialt. man finner opplysninger hvordan man ska oppgradere firmwaren i bruksmanualen du fikk med spilleren. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Tror at jeg allerede har 1.28 firmware. Sjekka har 1.28E, er det den siste som har kommet ut? Lenke til kommentar
jowjow Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ja 1.28E er den siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå