Adversary Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) lurte bare om du kunne ta av vifte bladene fra resten av kroppen av viften. hadde blitt litt praktisk med tanke på lakking og lignende. bare lurte Endret 11. mars 2005 av mini me Lenke til kommentar
Patz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tror det er en eller annen skive (husker ikke hva det het i farta) på den biten av akslingen som stikker ut. (somregel under et klistremerke) Skal bare være å ta av den, men det kan jo bli litt trøblete å få på igjen. Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 du husker rett. det er en skive vær forsiktig så den ikke knekker. da er det nesten bare å kaste viften. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg droppa det jeg...den skiva på vifta mi så så tynn ut...dessuten er det sparing av penger for en liten stund...snart tg vett Lenke til kommentar
*Tesche* Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis du ombestemmer deg så er linken her Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har selv gjort det på strømforsynings vifta mi. er ikke noe problem. lett å få på plass skiva igjen. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis du ombestemmer deg så er linken her hmm fin link... vurderer og prøve meg en gang til...lakke den med rosa uv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå