Hansy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Legg ut url med en/flere font nett side! Gjerne kjente eller ukjente sider! Endret 11. mars 2005 av Hansy Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis det er fonter du skal ha tak i så kan jo dette være en mulighet: www.1001fonts.com Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har ikke sett så mye på denne siden, så kan ikke si om det er gratis eller ikke, men du kan jo se... www.dafont.com Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 har ikke sett så mye på denne siden, så kan ikke si om det er gratis eller ikke, men du kan jo se...www.dafont.com Gratis og veldig bra. Ikke så mange fonter der, men kavliteten er skikkelig bra, pluss at siden er lett å bruke. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hvordan kan man si at fonter har god kvalitet? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvordan kan man si at fonter har god kvalitet? Jeg mener en font som har mange tegn (æ, ø, å, ", ' osv.) og som er gjennomført er en font med god kvalitet. Fonten kan være dekorativ, men det må hele tiden være lett å lese bokstavene. De fontene jeg har med desidert best kvalitet og flest bruksområder er Adobe-fontene Myriad Pro og Warnock Pro. Begge kommer i mange varianter, og har absolutt alle tegn du kan drømme om. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 ja, enig der. For meg skal en font være lett å lese, og det er jo et pluss hvis fonten er pen på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå