abene Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ny betaversjon av Skype sluppet Skype er et gratis programmet som kan blant annet brukes til å ringe gratis fra PC-en din. Programmet er nå sluppet i en ny betaversjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var det ikke noe sikkerthetsproblemer med Skype forleden. Har det blitt fikset på? Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det jeg gjerne vil vite er om Skype inneholder spyware eller ei. Tror det var på itpro at jeg så folk skreik høyt om at dette programmet inneholdt spyware, og at de ville vente på "Skype lite". Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det jeg gjerne vil vite er om Skype inneholder spyware eller ei. Tror det var på itpro at jeg så folk skreik høyt om at dette programmet inneholdt spyware, og at de ville vente på "Skype lite". Skype inneholder ingen spyware. http://www.filesharingwatch.com/skype.php Derimot inneholder kombinasjonen Kazaa + Skype det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå