Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det bare meg eller er DOT.TK i ferd med å gå fyken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-26 23:14, hafli skrev:

DOT.TK må jo ha en enorm load på DNS serverene sine, det er vel derfor det går så sonnsykt treigt. Spander heller på deg et skikkelig domene :>

Hvis du klarer å skaffe et bedre GRATIS domene uten reklame og med diverse andre tillegsstuff så si gjerne i fra. Tror dot.tk har blitt sinnsykt populært. alle har jo .tk nå for tiden...

spørs om de klarer å holde dette gratis lenger. De har jo begynt med reklame popups nå, men den kan vi velge vekk hvis vi vil.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med dot.tk domenet. Har en asp-side som jeg hoster selv på maskina mi, og login-funksjonen nekter å fungere når jeg bruker .tk redir. Virker fint hvis jeg prøver ip-adressa mi...

Noen som har opplevd det samme eller som vet hva som er galt?? (PS! det virka før)

Lenke til kommentar

Hallo da!! velg blandt .com/.net/.org domener, og det koster deg ca. 100kr for ETT ÅR - er det så utrooolig mye og spandere på seg, for så og ha noe som fungerer bra?

Ja, og registrere domener i Norge er uhørt dyrt, derfor bør en velge utenlandske domene selgere.

Bl.a. hos www.stargate.com koster det $12,95/pr. år for et .com/.net/.org domene, og det er ca. 100 norske kroner - jeg har forøvrig 2 domener jeg har kjøpt derifra nå, og kan ikke si annet enn at hele greia fungerer ypperlig.

altså, det er tross alt snakk om prisen på 1 1/2 mcdonalds meny pr. år.

Forøvrig orker jeg sjeldent og sjekke .tk domener, fordi det er så mye jall og ball med dem.

bidz @ efnet/openprojects

www.bidz.org

PGP key

Gentoo Generation!

[ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-06-28 04:04 ]

Lenke til kommentar

.org er ment for non-profit bruk, ja, altså selve innholdet på domenet. det betyr ikke at .org domenet i seg selv er gratis og skaffe. jeg har iallefall aldri sett noen som velger og hoste/gi bort/whatever gratis .org domener - noen steder (utenom f.eks. whatever.dyndns.org, og slikt selvsagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...