OeO Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Noen som vet hvordan jeg kunen få dette til å funke? ps: ikke det at jeg hører på denne musikken men jeg måtte bare se hva som var der Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 haha. artig bug... vet ikke hvordan det fikses... Lenke til kommentar
hurst Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 22:14, boy2star skrev:ps: ikke det at jeg hører på denne musikken men jeg måtte bare se hva som var der Litt tynn unskyldning det der? :razz: Kom ut av skapet! hehe.. Men seriøst. trykk f12 og identify as MSIE5.0 og prøv da. Eller velg identify as Opera. Mener å huske at en av de funka Alternativt kan du bite i det sure eplet og bruke ms explorer.. (hvis du er så interresert i å åpne den sida som "ikke interreserer" deg) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 tja, samme problem på begge. Prøvde iexplorer, men den har en tendens til å henge seg en del + at jeg ikke liker den så godt! Er egentlig ikke så farlig å se den siden SIKKER PÅ AT INGEN VET D? :smile: Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvordan blir det hvis du går dit via den "ekte" linken?? ...har ikke Opera innstallert, så jeg får ikke testet selv :smile: http://www.vg.no/rampelys/musikk/musikkext...index_lista.hbs Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 du er et geni, takker deg masse! ikkes å mye da, var egentlig ikke nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå