Joachim_F Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Noen stor overraskelse er det ikke, men det er nok likevel mange som vil glede seg over nyheten om at Fable kommer til PC, i en ny og forbedret utgave. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Høyrt godt om dette spillet. Lovar godt dette... Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) yess Vurderte og kjøpe det til xbox men jeg tror nesten jeg venter til pc versjonen er ute Edit: æsj, kommer ikke før høsten?? da får jeg vel kjøpe det til xbox da.. Endret 11. mars 2005 av citric Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det fikk bombe kritikk på Xbox, så jeg ser ikke bort ifra at spillet kan blir bra på PC også! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hørte mye om at spillet var veldig, veldig kort.. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Spillet VAR alt for kort.. ble ferdig med det på under seks timer tror jeg.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Spillet VAR alt for kort.. ble ferdig med det på under seks timer tror jeg.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er det ikke mulighet fo MP på spillet da? Men uansett så var det jo flere oppdrag på PC versjonen og jeg gleder meg i allefall som en unge Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har rundet Xbox versionen, men tror jeg runder den på nytt.. SOM DAME!!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Xbox versonen var ganske "stale" og kjedelig! Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har rundet Xbox versionen, men tror jeg runder den på nytt.. SOM DAME!!! Det går da ikke ann å vere dame i fable. Gjør det? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vurderte faktisk å kjøpe xbox bare for dette spillet, men nå ser det ut til at jeg kan spare meg de pengene. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dritfett! Synd at spillet skal være så kort da. Ihvertfall på X-box. Håper det blir en del større på PC, fordi dette ser ut til å være et meget bra spill. Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 HAr det på xbox!! drit bra spill men etter du har klart det så gidder du ikke mer jeg klarte spillet på ca 8-9 timer fett hele veien kjøp det Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 HAr det på xbox!! drit bra spill men etter du har klart det så gidder du ikke mer jeg klarte spillet på ca 8-9 timer fett hele veien kjøp det Her motsier du deg selv til de grader da Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hellu? Det handler da ikke om å klare spill fortest mulig? Nytt spillet og opplev det. Jeg tviler sterkt på at du virkelig fikk testet ut spillets fineser på 6 timer. Det var nok bare hakkebakking fra ene quest til det andre da gjeter jeg på. Selv brukte jeg ~16 timer og brukte heller ikke kjempe masse tid i landsbyen og slikt, men det er uansett alt for kort tid for et spill til 500,- Men av en eller annen underlig grunn føler jeg på meg at jeg kommer til å ende opp med å kjøpe det til PC også. Og bli like skuffa Endret 12. mars 2005 av SirGalrim Lenke til kommentar
A8 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 noe av de verste skjermbilder jeg har sett, er dette laget for commodore 64? Man må jo forvente seg skikkelig grafikk nå som vi er i 2005. Dette ser jo helt tegneserie ut! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ærlig talt likte jeg ikke 1'ern, men kanskje dette faller bedre i smak? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er det ikke mulighet fo MP på spillet da? Men uansett så var det jo flere oppdrag på PC versjonen og jeg gleder meg i allefall som en unge jepps "Spillet vil komme med mye nytt innhold i forhold til Xbox-versjonen, og her nevnes nye oppdrag å løse, nye områder å utforske, nye monstre å drepe og nye historier å oppdage" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg