Joachim_F Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Situasjonen er desperat for Eidos. Hvis de ikke skaffer seg en kjøper eller en alternativ inntektskilde innen utgangen av måneden, kan selskapet bli slått konkurs. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dellamorte Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Virkelig synd. Project Snowblind som nettopp ble lansert er et veldig godt spill, og flere andre spennende prosjekter er på vei. CM5 kommer allerede på førstkommende fredag. La oss håpe at dette spillet kan redde dem ut av uføre. Hvis denne versjonen selger like bra som de tidligere kan dette være med på å holde dem i live frem til utgivelsen av Tomb Raider 7 og neste Hitman. Oppfordrer alle til å kjøpe CM5 eller Project Snowblind i disse dager for å bidra til at ikke enda et legendarisk spillselskap forsvinner. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg ble fly forbanna når Eidos kjøpte opp Core Design (de som originalt lagde Tomb Raider), og siden den gang har jeg hatt null interesse av hva som skjer med Eidos. De kan godt gå konkurs for min del. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Heter den potensielle kjøperen EA Games..? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg er bare glad SI kom seg vekk fra Eidos jeg Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kanskje ikke så rart etter commandos 3... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Håper at Hitman:Blood money blir en suksess da,elsker hitman spillene, har spillt alle sammen! elsker det, likte best det første da men alle er konge! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Trist. Sier ikke annet. Trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg