Jokko88 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Her kan vi diskutere ALT om den fantastiske tegneserien Bone. Jeg holder på å lese "Bone One Volume Edition" Hva syns dere om Bone, har dere lest mange av bøkene? Endret 16. mars 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har lest den aller første for mange år siden. Husker jeg likte det utrolig bra den gang, litt rart at jeg ikke fortsatte med serien. Kommer vel av at jeg var like lat da som nå. Men nå som jeg har blitt minnet på eksistensen av historien skal jeg se om jeg ikke får tak i bok to innen overskuelig framtid. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan jo kjøpe "One Volume edition" på bokkilden.no, det er alle bøkene i en bok for kun kr 367 inkludert frakt! Lenke til kommentar
akringen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Liker Bone veldig godt, og har alle bøkene i Bone-serien. Leste den første boka for flere år siden, og har kjøpt alle etterhvert som de har blitt utgitt (på engelsk vel og merke, ettersom kun de to første bøkene finnes på norsk. Dessuten er den norske oversettinga dårlig...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå