flabben Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg var på lan sist helg, tror noe har krasja alvorlig for nå tror maskinen stadig at jeg har "nye programmer installert", og når jeg trykker "start" og "slå av maskinen" tar det trædve år før den siste menyen kommer opp. Jeg har trend micro 05, add-aware 6 og spybot search and destroy. Har kjørt alt og slettet store deler av det jeg fikk på lanet, uten noen forbedring. Jeg har og opplevd at ved nedlastning fra min maskin (over lan) har prosessorbruken økt radikalt! Har Athlon XP 2800+, twinmos 512 3200, XFX gf 6600gt 120 sata + 160 ata133. Om noen kunne hjelpe meg ville det være fint... PS: jeg er ikke nedlastningsfreak og har ikke DC++, bit torret, kazaa o.l. på forhånd takk! EDIT: kjører seff !#¤ings MS windows XP (home...) Endret 11. mars 2005 av flabben Lenke til kommentar
flabben Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Saken løste seg, ejg tok system gjennoppretning fra mars i fjor.... Og (!) det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå