hulder Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Angrer på at foreldrene mine og jeg flyttet fra Rogalands perle, nemlig Forsand. (Vet ikke om jeg kan angre for mine foreldre da...) + at jeg angrer på at jeg ikke fulgte så veldig godt med i tysk timene for nå sliiiter jeg Endret 9. april 2005 av hulder Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 At jeg er liker en dama nå, og likte henne ikke sånn da hun likte meg.. Tragisk i bunn og grunn. Been there. Been there twice. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 At jeg er liker en dama nå, og likte henne ikke sånn da hun likte meg.. Tragisk i bunn og grunn. Been there. Been there twice. Au da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg angrer på at jeg ikke fulgte med i spansktimene på GK. Nå går jeg VK2 og sliter veldig med å bestå faget. Det er kjedelig å miste vitnemålet pga et to år gammelt dumt valg. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 At jeg i det heletatt begynnte å spille data. Etter det har jeg blitt usosial, og fått større humørsvingninger. Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) glem det.. Endret 9. april 2005 av Sesam Lenke til kommentar
minotir Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 At jeg ikke hamstra flere solo flasker fra bunnpris når det kosta bare 4,90+pant Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 At eg solgte sykkelen min. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Angrer på å hoppe fra 4.5 meter høyt stilas når jeg var rundt 10 år. Resultat = uten luft i omtrent halvt minutt og ikke lysten på å hoppe fra noe annet enn 1-meter i basseng. Nå er det da bedre, og diverse sprell fra 3-meter (høyeste her ) skjer ofte Angrer på å ikke ha slått opp tidligere. Angrer på å ikke ha spist bedre. Holder på å forbedre meg nå, tror jeg... Er noe jeg misliker ved meg selv, men det går ikke akkurat an å angre på føler jeg. At jeg har ekstremt lite å snakke om med folk og at jeg (ihvertfall tidligere, har forbedret meg) bortimot aldri rakk opp hånda på skolen. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det jeg angrer mest på er at jeg ikke dro rett hjem etter en eksursjon i Oslo med skolen 24 januar 1995. Pappa døde på kjøkkengulvet av et hjerteinfarkt, og hadde jeg vært hjemme da, kunne jeg kanskje ha gjort noe... det jeg angrer nest mest på er at jeg ikke besøkte moren min mer på sykehus og fortalte henne hvor mye hun betød for meg da hun lå for døden pga. kreft. Den siste tiden de levde kunne jeg ha oppført meg mye bedre hjemme, men det er vel sånn ungdom oppfører seg i den alderen. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg er litt lei meg for at jeg ikke ble født allmektig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 At jeg i det heletatt begynnte å spille data. Etter det har jeg blitt usosial, og fått større humørsvingninger. ditto. Har ikke vært utafor huset annet for å handle med foreldrene, skole eller hyttetur (som er kjedelig) og andre obligatoriske ting de siste 3 åra. Gleder meg over at world of warcraft kom, ikke over sånne ting at han og han fikk det osv. Driter vel i andre, har ikke sånne følelser. Karakterene går rett vest, har 43 poeng til jul i 10ende, nå det teller. Fetteren min (25 år) døde for 12+ timer siden av kreft i hjernen, fikk ikke besøkt han Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 at jeg begynte på skolen.... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 at jeg er drit forelska og tør ikke si noe Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 -At jeg driter meg ut hele tiden foran den jeg elsker (Glisevask) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 -At jeg driter meg ut hele tiden foran den jeg elsker (Glisevask) --- Akkurat nå angrer jeg på at jeg solgte mopeden. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 At jeg begynte med PC nerding. Karakterene mine har gått rett vest fra 8. klasse. Men dog, ingen vei tilbake! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Gikk ikke over ganfeltet, løp ut i veien som en eller annen tulling.. Ble påkjørt av en bil.... resultatet ble hjernerystelse og brukket fot. Nå sitter jeg igjen med en solid frykt for å krysse gaten + to skruer i foten! Livet er herlig folkens Men ellers har jeg det bra Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 angrer på at jeg begynte å røyke + mange andre ting jeg ikke orker å ramse opp... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Nvm, glem det. Endret 31. juli 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå