Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 at jeg ikke hadde sex med en dame :| "GG meg" noe som resulterte i at jeg ble dumpa. Da var hun vel ikke helt verdt å holde på... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 at jeg ikke hadde sex med en dame :| "GG meg" noe som resulterte i at jeg ble dumpa. Da var hun vel ikke helt verdt å holde på... Helt enig! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 At jeg begynnte å lese her på hw.no forumet. At jeg fikk meg pc. At jeg ble sammen med x`en min. At jeg ikke gjør noe aktivt med kroppen min. (lagt på meg no grønj****) At jeg traff xx`en min. (hadde jeg ikke truffet henne, hadde vi kanskje hatt kontakt ennå) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Angrer på at jeg krasjet en nesten ny båt. Lenke til kommentar
wehee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Angrer på at jeg enda ikke har lagt meg, skal kjempetidlig opp imorgen.... Lenke til kommentar
lugah Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Man kan angra på mye rart, men det beste er og glemme det å komme videre. Det jeg angrer på er det jeg ikke har turt og gjort, og i ettertid fått høre av de som som turte det at det var sinnsykt kult. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 prøver og legge fortiden bak meg, har gjort helt utroligt mye teit gjennom årene. Ting som har gjort at jeg har såret andre mennesker er klart dei verste tingene jeg har gjort. men jeg prøver alltid og gjøre det godt igjenn. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Angrer for at jeg spiller disse forbanna dataspillene! Slutt sier jeg, men en del av meg vil ikke høre. Får absolutt ingen tin ut av det, bare drit. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 At jeg ga fra meg en gullchip ved navn Intel Pentium 4 3.2 Prescott med stepping D0 SL7E5. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Angrer på to ting: At jeg var så dum og ikke grep sjansen når jeg hadde den rett forran meg til å innlede noe med ei jeg er KJEMPEforelska i.. Og at jeg ble født.. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Angrer på to ting:At jeg var så dum og ikke grep sjansen når jeg hadde den rett forran meg til å innlede noe med ei jeg er KJEMPEforelska i.. Og at jeg ble født.. Født?! Du har problemer! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) ... Endret 18. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ikke jeg. Alt er fryd og gammen. Jeg lever i nuet, og gripper alle sjanser som kommer mot meg. Anbefales. Fortiden glemmes, og fremtiden tenkes ikke på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Savner fremdeles dama. Hu hadde liksom alt; humor, intelligens, møblert hjem, sjarm, glimt i øyet, vakkert smil, empati og ikke minst, en killer rumpe! Om jeg skulle ha fått noe omgjort så hadde det nok vært den gangen det ble slutt mellom oss. :-\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hu hadde liksom alt; humor, intelligens, møblert hjem, sjarm, glimt i øyet, vakkert smil, empati og ikke minst, en killer rumpe! Her har vi gutten som kan prioritere Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 angrer på at jeg lovet meg selv å ikke bli i lag med exen min igjen .. for jeg har sinnsykt lyst til det nå:'( Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 angrer på at jeg lovet meg selv å ikke bli i lag med exen min igjen .. for jeg har sinnsykt lyst til det nå:'( Go for it. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hu hadde liksom alt; humor, intelligens, møblert hjem, sjarm, glimt i øyet, vakkert smil, empati og ikke minst, en killer rumpe! Her har vi gutten som kan prioritere bwahaha Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hu hadde liksom alt; humor, intelligens, møblert hjem, sjarm, glimt i øyet, vakkert smil, empati og ikke minst, en killer rumpe! Her har vi gutten som kan prioritere bwahaha LarsP er ikke dum han nei! (og må jo føyes til at det er ekstremt viktig... Det skjønner man etterhvert...) Lenke til kommentar
VTW Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg angrer på at jeg ikke ble sammen med ei kjempesøt jente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå