Gå til innhold

Hva har du angret mest på her i livet?


Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg angrer mest på er at under arbeidsuka drev jeg og tok no dekor ned fra et vindu... Så kommer ei jente *fin* og spør om jeg vil komme inn og ha noe og drikke. Har aldri sett ho før så jeg ble litt forfjamsa og sa nei!!! Skjønte senere at det var en idiotisk ting å si nei til

Lenke til kommentar
Det jeg angrer mest på er at under arbeidsuka drev jeg og tok no dekor ned fra et vindu... Så kommer ei jente *fin* og spør om jeg vil komme inn og ha noe og drikke. Har aldri sett ho før så jeg ble litt forfjamsa og sa nei!!! Skjønte senere at det var en idiotisk ting å si nei til

Hvis hun jobber der kan du jo bare besøke det stedet igjen...

Lenke til kommentar
Jeg angrer nok på mye rart, men det jeg angrer mest på akkurat nå er at jeg kanskje har ødelagt vennskapet til bestevennen min...

 

Det er noe som liksom ikke blir som før...

Rappa du typen hennes?

Bestevennen min er en gutt, hadde en gang ei bestevenninne, men vi har nok vokst fra hverandre...

 

Så nei, har nok ikke rappet typen hans... ;)

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg søkte elektro, heldigvis fikk jeg byttet til Almenn.

Hvorfor angrer du på det? Jeg valgte elektro nå og hadde egentlig tenkt på almenn :(

Elektro ble for ensformig, for kjedelig. Hvis du ikke liker matte er det ikke anbefalt.

Kan ramse opp flere grunner, men det er hovedgrunnen.

hoho, gled deg! Mer matte på almenn enn elektro. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg angrer nok på mye rart, men det jeg angrer mest på akkurat nå er at jeg kanskje har ødelagt vennskapet til bestevennen min...

 

Det er noe som liksom ikke blir som før...

Rappa du typen hennes?

Bestevennen min er en gutt, hadde en gang ei bestevenninne, men vi har nok vokst fra hverandre...

 

Så nei, har nok ikke rappet typen hans... ;)

I så tilfelle er det ikke noe å angre på, det er bare livets gang. Ingenting varer evig. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det jeg angrer mest på er at under arbeidsuka drev jeg og tok no dekor ned fra et vindu... Så kommer ei jente *fin* og spør om jeg vil komme inn og ha noe og drikke. Har aldri sett ho før så jeg ble litt forfjamsa og sa nei!!! Skjønte senere at det var en idiotisk ting å si nei til

Hvis hun jobber der kan du jo bare besøke det stedet igjen...

Hun bor der så det blir litt møngis og bare gå dit igjen... Det var ikke hennes vindu jeg tok dekoren av. Det var litt lenger ned i gata

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Jeg angrer nok på mye rart, men det jeg angrer mest på akkurat nå er at jeg kanskje har ødelagt vennskapet til bestevennen min...

 

Det er noe som liksom ikke blir som før...

Rappa du typen hennes?

Bestevennen min er en gutt, hadde en gang ei bestevenninne, men vi har nok vokst fra hverandre...

 

Så nei, har nok ikke rappet typen hans... ;)

I så tilfelle er det ikke noe å angre på, det er bare livets gang. Ingenting varer evig. :dontgetit:

Det høres fælt ut, men venner kommer og går akkuratt som kjærester...

Folk vokser i fra hverandre og kan ha ENORME uenigheter. :(

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg søkte elektro, heldigvis fikk jeg byttet til Almenn.

Hvorfor angrer du på det? Jeg valgte elektro nå og hadde egentlig tenkt på almenn :(

Elektro ble for ensformig, for kjedelig. Hvis du ikke liker matte er det ikke anbefalt.

Kan ramse opp flere grunner, men det er hovedgrunnen.

hoho, gled deg! Mer matte på almenn enn elektro. :thumbup:

Matten er mindre ensformig på allmenn. Matten var heller ikke den eneste grunnen...

Lenke til kommentar
Det høres fælt ut, men venner kommer og går akkuratt som kjærester...

Folk vokser i fra hverandre og kan ha ENORME uenigheter. :(

Hm, det er ikke det at jeg angrer på at jeg og hun bestevenninnen vokste/vokser fra hverandre, men det er vennskapet til denne gutte-bestevennen min som jeg er litt redd for at jeg har ødelagt...

 

Hun jenta har ingen ting med saken å gjøre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...