Gå til innhold

Hjelp til å reparere Norotn antivirus?

Anbefalte innlegg

Har et problem, Norton antivirus og Norton Internet Security har sluttet og virke de siste tre dagene.

jeg får verken slått den på eller reinnstalert den, siden den sier at jeg ikke ar myndighet til det, og vent til det kommer en med administartorr konto, jeg er den eneste personen som har konto på denne PCen.

Har ikke kunnet logge meg på MSN heller.

Trenger hjelp :cry::cry:

Takk på forhånd for all hjelp.

PS. Så kommer denne meldinge heletiden:

norton4bp.gif

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg hadde også samme problemet som det du har. Fant aldri ut av hva som var grunnen :mad: . Jeg tok en reinstall av hele xp-en og da gikk det igjen, men det finnes sikkert andre måter å fikse dette på... :hmm:

Har gått over til å bruke nod32 og sygate.

Ville bare fortelle at jeg også hadde det samme problemet, men dessverre kan jeg ikke hjelpe deg. :ermm:

Lenke til kommentar

Hei!

Altså jeg hadde ikke den pop upen, men jeg hadde det problemet at jeg ikke kunne gjøre noen innstillinger i NIS og heller ikke reinstallere hele greia. :no:

håper det finnes en måte uten å reinnsatlere hele windows XP

Ja det bør vell være en annen måte, virker som det er en "bug" i programmet.... :hmm: Slikt skal ikke skje med et så annerkjent program :nei:

Lenke til kommentar
burde ihevrtfall kunne reinsntalre det eller aktivere den.
Jeg prøvde det meste jeg også... Hvis du prøver å logge deg på som Administrator på maskinen. Den er som oftest uten passord, hvis ikke du har forandret den. Finnes nemlig en egen en som heter, som nevnt: Administrator.

Jeg husker jeg prøvde det, men det gikk ikke med meg....

Hvis du prøver å starte opp i safe mode..... :hmm:

Alt dette er bare forslag, men det kan være verdt et forsøk :)

Tror neppe å starte opp i safe mode og se da funker, men men prøv det hvis du vil.

Lenke til kommentar

det står at edt ikker er logget på noen bruker kontor,(i norton Internet Security) når jeg trykker på "logg på" så er bruker navnet "overordnet" og hva er passprdet? jeg har ikke satt passord for det, og jeg har heller ikke oprettet en bruker konot som heter "overordnet"

EDIT# manglet nødvendig informasjon

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...