Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Har et problem, Norton antivirus og Norton Internet Security har sluttet og virke de siste tre dagene. jeg får verken slått den på eller reinnstalert den, siden den sier at jeg ikke ar myndighet til det, og vent til det kommer en med administartorr konto, jeg er den eneste personen som har konto på denne PCen. Har ikke kunnet logge meg på MSN heller. Trenger hjelp Takk på forhånd for all hjelp. PS. Så kommer denne meldinge heletiden: Endret 11. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Jeg hadde også samme problemet som det du har. Fant aldri ut av hva som var grunnen . Jeg tok en reinstall av hele xp-en og da gikk det igjen, men det finnes sikkert andre måter å fikse dette på... Har gått over til å bruke nod32 og sygate. Ville bare fortelle at jeg også hadde det samme problemet, men dessverre kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 håper det finnes en måte uten å reinnsatlere hele windows XP Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 så har jeg og hatt leeeenge jeg bare drar den ned mot startlinja men den er fortsatt ganske så kjip Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) men den vises i havlt sekund så jeg rekker ikke og dra den noen steder, men den legger ned spillet hvis jeg spiller hver gang den kommer. EDIT# Skrivefeil Endret 11. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Altså jeg hadde ikke den pop upen, men jeg hadde det problemet at jeg ikke kunne gjøre noen innstillinger i NIS og heller ikke reinstallere hele greia. håper det finnes en måte uten å reinnsatlere hele windows XP Ja det bør vell være en annen måte, virker som det er en "bug" i programmet.... Slikt skal ikke skje med et så annerkjent program Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 burde ihevrtfall kunne reinsntalre det eller aktivere den. men kan ingen av delene Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 burde ihevrtfall kunne reinsntalre det eller aktivere den. Jeg prøvde det meste jeg også... Hvis du prøver å logge deg på som Administrator på maskinen. Den er som oftest uten passord, hvis ikke du har forandret den. Finnes nemlig en egen en som heter, som nevnt: Administrator.Jeg husker jeg prøvde det, men det gikk ikke med meg.... Hvis du prøver å starte opp i safe mode..... Alt dette er bare forslag, men det kan være verdt et forsøk Tror neppe å starte opp i safe mode og se da funker, men men prøv det hvis du vil. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 det er bare en bruker konto og det er min Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) det står at edt ikker er logget på noen bruker kontor,(i norton Internet Security) når jeg trykker på "logg på" så er bruker navnet "overordnet" og hva er passprdet? jeg har ikke satt passord for det, og jeg har heller ikke oprettet en bruker konot som heter "overordnet" EDIT# manglet nødvendig informasjon Endret 12. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kanskje den begynner å trøble hvis du ikke har fornyet lisensen? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kanskje den begynner å trøble hvis du ikke har fornyet lisensen? det min sier Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 den er fornyet for ca 2 månder siden Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 den meldigen min kom da også, men sluttet når jeg fornet den. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hei! Har du vurdert å bytte til et annet antivirusprogram og brannmur? Eller vil du bare avinstallere NIS og installere på nytt? EDIT: Dette er post nr. 333 Endret 12. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Eller vil du bare avinstallere NIS og installere på nytt? skla ikke avisntalre det, men det får jeg ikke lov til. den sier at jeg ikke har mydnighet til å gjøre edt. så jeg kan ikke reinnstalere det, Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det blir ganske drastitisk å ta en reinstall av hele Xp-en bare pga. NIS, det var min siste mulighet. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 ja det er jeg enig men jeg får ikke lov til det, "du har ikke myndighet....." sier den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå