haqbar Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vil bare vise dere en tøff case mod jeg kom over. Dette er på en G5 Apple maskin men kan sikkert inspirere til nye ideer for dere sm vil modde kabinettet deres. http://www.paulanders.com/G5-LED/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Den var ikke så aller værst den der egentlig. Dog, fargevalget og led's var ikke det fargevalget jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Spør broren min om han har lyst til å gjelpe meg med en sånn (enten i kabinettet, eller på veggen e.l.) Han går jo GK1 Elektro, så det burde ikke være noe problem. GENIAL MOD! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Det var da ikke så ille. Som b|real sier. Han kunne valgt andre farger. Endret 11. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 stilig.. men er den tikobla hovedkortet slik at den viser samme tid som pc'en? eller er det bare en annen klokke som styrer den? Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Genialt tenkt..Ha klokke forann på pcen moro... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 For de av oss som har lian li kabinetter, er dette mulig i front på ett flertall av modellene. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 For de av oss som har lian li kabinetter, er dette mulig i front på ett flertall av modellene. Det er mulig i alle kabinett, bare du har plass i fronten (hvis du vil ha den der) og hvis du borer noen hull f.eks. Det er jo en mod! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nå tenkte jeg ferdige hull, men ja, du har rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå