k.kr Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har en amd athlon 64 3000+ (s754) Kabinettet: AC silentium1 (helt rått) Så jeg trenger hjelp til følgende: CPU vifta bråker som en herkules under takeoff! er drittlei dette, Kan noen anbefale vannkjøling til max 1200kr Har ikke overklokket, skal ikke overklokke... kansje oppgradere men ikke på en stund enda? Finnes det kit for montering inne i kabinettet? deilig å høre stillheten.... På forhånd TUSEN TAKK FOR ALLE FORSLG Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Thermaltake BigWater er vel noe av det beste til under 1000 kr. og man får ikke noe særlig ekstra for 2-300 kr. BW leverer lave temperaturer og bråker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Takk for forslagene... nå gjelder det bare å lære seg dette... Noen tips? Er det lett å drite seg ut med denne typen kjøling? Er litt skeptisk, jeg mener: vann + elektronikk = %¤%¤#%¤ (UFF) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) BigWater er veldig enkelt å montere. Selv om bruksanvisningen er fryktelig dårlig, er det velding enkelt. Waterchill-settet kjenner jeg ikke til. Det kan være lurt å teste settet 24timer utenfor PC-en før du monterer det, for å teste at det ikke lekker o.l. Også er vel batterivann/destillert vann det som er anbefalt å bruke, ikke vanlig springvann. Les forøvrig mer om Thermaltake-settet HER Endret 11. mars 2005 av Sylteagurk Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Takk for forslagene... nå gjelder det bare å lære seg dette... Noen tips? Er det lett å drite seg ut med denne typen kjøling? Er litt skeptisk, jeg mener: vann + elektronikk = %¤%¤#%¤ (UFF) Det er relativt greit å sette opp... ligger en grei guide her.. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Takk;) men jeg skulle gjerne hatt vifteløs... er det noe å anbefale? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Takk;) men jeg skulle gjerne hatt vifteløs... er det noe å anbefale? Tror ike det finnes noe vifteløst som er internt... Bigwater bråker jo ikke i hele tatt, når du har vifta på laveste turtall... Men asetek har nettopp lansert en cpu luftkjøler som er vifteløs, det ligger på nyhetssiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå