Gausus Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei! Instalerte VIA sine nye Driver V1.40. i W2K. Etter restart er det noen av VIA filene som lager "blå" skjerm slik at jeg ikke kommer inn i Windows. Får samme feil melding i Safe mode . Er det en måte å ungå at VIA driverne blir lastet under oppstart slik at jeg kommer inn i windows. Har XP på en annen partisjon så jeg kan komme inn på W2K kataloggen. Håper noen eksperter kan hjelp . Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Er det ikke en "Boot with last working config." eller.no i 2000? Lenke til kommentar
Gausus Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Får samme feilmelding og "blå skjerm" med "Last Known god profile" . Noen der ute med en hot tips! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Gausus har du lastet ned alle oppdateringene til win2k,oppdater alt som kan oppdateres,alt i bios står på det som er default fra hovedkort manualen,AGP om den står på 2 eller 4x,sett den på 2x om den står på 4x Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå