siggi98 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hej, Jeg overvejer at købe en P150/P200 jeg har set notet snak om at nogle får uskarpe billeder en gang i mellem. ? Nogle siger det er fordi at man rister på hånden andre at det er kameraet?. Er dette et problem med P150/P200 eller er dette et general problem til små kamera? Er problemet så stort med P150/P200 at man skal holde sig væk fra dem? Mvh, Siggi Lenke til kommentar
siggi98 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Version II Hej, Jeg overvejer at købe en SONY P150/P200, jeg har set noget snak om at nogle får uskarpe billeder en gang i mellem. Nogle snakker om ad de far op til 30% sine billeder uskarpe som må siges at være meget. Nogle siger det er fordi at man rister på hånden andre at det er et problem med kameraet. 1) Er dette kun et problem med P150/P200 eller er dette et generelt problem med små digital kamera? 2) Er problemet så stort med P150/P200 at man skal holde sig væk fra dem? 3) Hvordan er P150/P200 med hensyn til andre modeller i denne klasse? Mvh, Siggi Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har tatt en del bilder (1300) med P150 og jeg må si at jeg ikke har lagt merke til noen stor grad av uskarphet. Hvis det blir uskarp så er det som regel min egen feil. Tror heller ikke de nevne kameraer har noe større problem på dette enn andre kameraer i samme klasse. Tror ikke det er noe problem med selve kameraet, men har lest at noen syns at ergonomien på kameraet gjør det litt vanskeligere å holde stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå