FpsStu Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Fikset litt på emnefeltet. Det så ikke klokt ut - men man forstår frust'en. =) -yummy, moderator- -------------------------------------------------- Jeg har netopp kjøpt Ghost recon, men når jeg prøver å kljøre det står det: "A debugger has been detected, Unload the debugger and try again" Hva skal jeg gjøre? Jeg har winxp... Helt siden jeg installerte winxp pro, fungerer ikke: WWF2, Swat3, Diablo2, Sims, Ghost recon!!! AHHHHHHHHHHHH Hater microsoft!!!! Vet noen hva jeg burde gjøre? jeg har netopp avinstallert Norton antivirus og utilities!!!! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-26 22:14 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-06-26 23:06 ] Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har du vært på Windows update? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hvis enten du eller maskinen din ikke takler XP, så bytt til 98SE. Funker for meg. Stabilt nok, og raskt er det også! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 King_mephisto Er ikke microsoft som er proplemet,har du oppgradert spilla og windows,win updates er en fin ting,så kan du og søke på feil meldigen du for,men du klager på microsoft det hjelper ingenting på dine problemer. Kjetil Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Jeg har netopp kjøpt Ghost recon, men når jeg prøver å kljøre det står det: "A debugger has been detected, Unload the debugger and try again" Hva skal jeg gjøre? Jeg har winxp... Helt siden jeg installerte winxp pro, fungerer ikke: WWF2, Swat3, Diablo2, Sims, Ghost recon!!! AHHHHHHHHHHHH Hater microsoft!!!!Vet noen hva jeg burde gjøre? jeg har netopp avinstallert Norton antivirus og utilities!!!! Ghost Recon funker på min Windows XP Pro så det er nok ikke microsoft sin feil.. Må tilføye at ja jeg har også merket at enkelte spill ikke ville la seg kjøre i XP men da er det bare å ty til Win98 :smile: [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-06-26 22:22 ] Lenke til kommentar
andgob Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 sier bare 2 ting: 1. windows update 2. legg inn nye drivere til skjermkortet, som er for win xp Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Nå har jeg kjørt win update, nyeste driverne til tnt2 kortet, sletta norton utilities og antivirus. HVA MER ER DET Å GJØRE???? PS jeg fant ikke win2k... Kan den virkelig hjelpe? [ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-06-27 09:32 ] Lenke til kommentar
viranth Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Gjør det alle som har problemer gjør, reformater. Personlig ville jeg søkt i windows-søk etter debugger, så sett hva som kom opp og tatt det derifra. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 husk at xp ikke er dos basert. og vis det er noen spill som kjører i dos som wc2 også.. så er det got mulig att de ikke virker. men prøv å kjøre dem i dos modus eller ka **** det hetter i xp. "eller steng alt i task meneger som du ikke trenger og prøv da" _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-06-27 10:01 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 King_mephisto har er det en du burde lese http://www.theavonlady.org/theofpfaq/troub...debuggermsg.htm Kjeti http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...G=Google+Search [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-27 11:28 ] Lenke til kommentar
Destro Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 10:46, Kjetil Lura skrev:King_mephistohar er det en du burde lese http://www.theavonlady.org/theofpfaq/troub...debuggermsg.htmKjetil Det du kan prøve er å laste ned en craked exe fil til spillet. så ungår du dette vis du ikke finner programet som skaper problemet med SAFEDISC2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå