Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL problemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Har i den siste tida hatt problemer med ADSL linja mi..

Internett hopper av, og på som den vil, og får ikke logga på MSN. Eller, får logga på, men får ikke snakka med folk, for så fort jeg sier hei, logger den seg av.

Var på LAN hos en kamerat forrige helg, og da funka MSN helt fint...

Noen som har peiling på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

virus, spyware, trojaner, registerfeil, programfeil osv

Last ned adaware, spybot og tune-up og ta alle mulige clean ups og scan for virus så kan du se om du finner noe snusk.

Har du allerede gjort alt dette (inkl. tune-up) så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Har en kompis som hadde noe av det samme problemet som deg.Internetten ble bort flere ganger i løpet av dagen,fant ut att han måtte slå av og på modemet hver gang.Ringte Telenor og forklarte problemet,de fikset det med en gang.Tror de oppdaterte modemet hans.Jeg ville ringt Telenor,hvis du ikke allerede har gjort det.

Lenke til kommentar
Har en kompis som hadde noe av det samme problemet som deg.Internetten ble bort flere ganger i løpet av dagen,fant ut att han måtte slå av og på modemet hver gang.Ringte Telenor og forklarte problemet,de fikset det med en gang.Tror de oppdaterte modemet hans.Jeg ville ringt Telenor,hvis du ikke allerede har gjort det.

Sammen med ditt adsl abb, fikk du en CD med programmvare fra telenor... på denne cd'n finnes også et prog som heter online start. Online start inneholder drivere for modemet ditt såmt test programmvare som kan teste linja di, Start testen når du misstenker at noe er galt, lagre feilmeldingene du får og send de til telenor!

rett før jul maila jeg 79 feilmeldinger til telenor etter å ha snakket meg kundeservice, de fiksa problemet og jeg fikk refundert pengene for perioden jeg hadde hatt problemer med linja...

Håper dette kan hjelpe ;)

P.S. om du ikke har cd'n så kan du laste ned prgrammet på http://www.online.no

Endret av k.kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...