k.kr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis ingen av disse programmene virker, vil jeg anbefale at du prøver disken i en annen maskin, om du har tilgang til det;) Da er jeg igrunn tom for forslag Synd jeg ikke kunne hjelpe... Nen jeg prøvde ihvertfall Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis ingen av disse programmene virker, vil jeg anbefale at du prøver disken i en annen maskin, om du har tilgang til det;) Da er jeg igrunn tom for forslag Synd jeg ikke kunne hjelpe... Nen jeg prøvde ihvertfall Men de pci kontrollerene du snakket om hvor lå de? og hva het de? Takker så mye for hjelpen du har gitt Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hvis ingen av disse programmene virker, vil jeg anbefale at du prøver disken i en annen maskin, om du har tilgang til det;) Da er jeg igrunn tom for forslag Synd jeg ikke kunne hjelpe... Nen jeg prøvde ihvertfall Men de pci kontrollerene du snakket om hvor lå de? og hva het de? Takker så mye for hjelpen du har gitt mener du finner de på http://www.westerndigital.com du finner de sikkert her... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 prøvde disken i annen maskin uten hell... Den er vel død Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Vel, hvis det er kretskortet som er kaputt, KAN du prøve å kjøpe en 100% lik disk (og det MÅ være 100% og!) og bytte dem om, men da riskikerer du selvsagt å herpe begge diskene, pluss at hvis det IKKE er kretskortet det er noe i veien med, så er du like langt. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 prøvde disken i annen maskin uten hell... Den er vel død Shit happens Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Men når jeg sender den inn vil den da bli reparert? mener jeg kjøpte den på mpx Endret 13. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Utrolig lite sannsynlig. Skal du åpne en harddisk må du har cleanroom og greier, og det koster så enormt mye mer å forsøke å fikse en disk enn å bare gi deg en ny en, så det blir nok det som skjer. Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Utrolig lite sannsynlig. Skal du åpne en harddisk må du har cleanroom og greier, og det koster så enormt mye mer å forsøke å fikse en disk enn å bare gi deg en ny en, så det blir nok det som skjer. Stemmer nok det Tror MPX er seriøse, så du skal ikke være redd for å klage på feilvare... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Sjekk eventloggen i windows om disk, ftdisk, eller ntfs feilmeldinger før disken døde. Post evt. disse feilmeldingene her. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Sjekk eventloggen i windows om disk, ftdisk, eller ntfs feilmeldinger før disken døde. Post evt. disse feilmeldingene her. Hvordan gjør en det og hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg tipper at partisjonstabellen på diskene har tryna. Meget vanlig på WD disker. For eks GetBackData løser dette problemet. WD Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det er verdt å prøve. GetDataBack er et glimrende program som finne si to utgaver, en for FAT32 og en for NTFS. Google etter det, så finner du det. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 GetDataBack er et glimrende program, men kan ikke gjøre mye når BIOS, og følgelig Windows, ikke finner disken i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Jepp er det som er problemet... det er som om disken ikke er koblet til.. Hverken bios eller windows finner den.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nei da er jeg redd toget er gått, med mindre IBAS kan hjelpe deg. Men de tar seg grundig betalt for det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå