ZanZel Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 som topicen sier så leter jeg etter den andre ram slotten på min g556e. Har funnet den som er under den lille luken under maskinen.. men finner ikke den andre.. noen som har noen ideer om hvor den er? Håper noen kan hjelp meg! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 På min 1557 er det under begge to, men siden du kun finner en er det nok mest sannsynlig under tastaturet. Mange som bruker å ha en slot ligge på toppen av hk. Mongolid, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 som topicen sier så leter jeg etter den andre ram slotten på min g556e. Har funnet den som er under den lille luken under maskinen.. men finner ikke den andre.. noen som har noen ideer om hvor den er? Håper noen kan hjelp meg! Flipp opp de to "bryterne" som fester skjermen til maskinen. Så løsner du på 1stk skrue, og vips så er tastaturet av og du ser den andre Ram slotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå