Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Sitter her og kjeder meg litt, og kommer med følgende tankeeksperiment: Hvis Internett, rent hypotetisk, skulle være nede i morgen, bare ute av drift, på ubestemt tid, hva ville DU fylt tida med da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Ar`Kritz Det har eg ikke anelse om hva eg ville gjort,men dataen er ikke alt,men rippet cd,kanskje et spill,en tur på mottorsykelen,er ikke gått å si hva eg ville gjort,eg klarer meg meget bra uten pc'en skal jo snart til tyrkia,det er jo 14 dager uten pc. :grin: Kjetil Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 22:03, Kjetil Lura skrev:eg klarer meg meget bra uten pc'en skal jo snart til tyrkia,det er jo 14 dager uten pc. Du kommer nok til å sitte hele dagene på en internett-kafè og skrive innlegg på Hardware.no, skal du se! :wink: Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg ville gjort to ting: For noen måneder siden hadde jeg ikke internet(ventet på ADSL). Da brukte jeg tiden til å rydde opp, slette og få system på ting på pc'en min. Litt greit å gjøre det også noen ganger. Eller så ville jeg satt meg ned å spillet Championship Manager 01/02. Et av de beste spillene som er laget! Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-26 22:09, ZerBox skrev:Jeg ville gjort to ting:For noen måneder siden hadde jeg ikke internet(ventet på ADSL). Da brukte jeg tiden til å rydde opp, slette og få system på ting på pc'en min. Litt greit å gjøre det også noen ganger.Eller så ville jeg satt meg ned å spillet Championship Manager 01/02. Et av de beste spillene som er laget! Hadde jeg vært deg hadde ikke jeg kunnet spille CM fordi det forsvant i min lille opprydding.. Jeg slettet alt drittet.. Neida.. Noen folk er normale, andre spiller CM.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 zuperMensch Det kan du være sikker på at eg ikke skal,då skal eg slappe av med en kald pils på stranden og slappe av hele dagen. Kjetil Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 jeg ville løpt naken gjennom gatene. så ville jeg spillt litt wc3......... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hvis internet var nede... så hadde jeg lært systemet mitt bedre å kjenne, og lest C++... hadde _ALT_ av data vært nede, og uten tilgang til C++-bøkene eller minidisc'en..... så hadde jeg switcha kanaler på tv'en til jeg hadde hår lengre enn sofaen! desto mer som er nede, desto mer frustrert hadde jeg blitt... (med mindre det var en lørdag, søndag, fredag ettermiddag eller onsdag ettermiddag ) såklart hadde det endt med at jeg gikk ut og klipte gresset med negleklipper og lighter :razz: Lenke til kommentar
eught Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hadde vært verre hvis ALL strøm hadde gått. da hadde jeg vel brukt dagen til å sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå