Gå til innhold

Fryktelig tanke - Internett

Ar`Kritz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gjort to ting:

For noen måneder siden hadde jeg ikke internet(ventet på ADSL). Da brukte jeg tiden til å rydde opp, slette og få system på ting på pc'en min. Litt greit å gjøre det også noen ganger.

Eller så ville jeg satt meg ned å spillet Championship Manager 01/02. Et av de beste spillene som er laget! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-26 22:09, ZerBox skrev:

Jeg ville gjort to ting:

For noen måneder siden hadde jeg ikke internet(ventet på ADSL). Da brukte jeg tiden til å rydde opp, slette og få system på ting på pc'en min. Litt greit å gjøre det også noen ganger.

Eller så ville jeg satt meg ned å spillet Championship Manager 01/02. Et av de beste spillene som er laget!
:grin:

Hadde jeg vært deg hadde ikke jeg kunnet spille CM fordi det forsvant i min lille opprydding.. Jeg slettet alt drittet.. :grin:

Neida.. Noen folk er normale, andre spiller CM.. :grin:

Lenke til kommentar

hvis internet var nede... så hadde jeg lært systemet mitt bedre å kjenne, og lest C++...

hadde _ALT_ av data vært nede, og uten tilgang til C++-bøkene eller minidisc'en..... så hadde jeg switcha kanaler på tv'en til jeg hadde hår lengre enn sofaen! :eek:

desto mer som er nede, desto mer frustrert hadde jeg blitt... (med mindre det var en lørdag, søndag, fredag ettermiddag eller onsdag ettermiddag :grin: )

såklart hadde det endt med at jeg gikk ut og klipte gresset med negleklipper og lighter :grin:

:razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...