Celsior Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Synes hun har operasjons skar rundt brystvorten jeg... Flere som er enig? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269935 Endret 11. mars 2005 av Celsior Lenke til kommentar
viranth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ja de er falske, søk litt på nettet så finner du ut at hun har hatt en operasjon. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg tviler egentlig. Det ser bare ut som at hun har et veldig stort område rundt selve vorten som er annen farge en selve "puppen". Hvis du ser på formen, så ser det heller ikke slik ut, siden puppene henger en del til siden, og ganske langt ned (iforhold til hva silikonpupper pleier å se ut som). men det kan hende at implantene er små, at det er derfor det blir sånn. Endret 11. mars 2005 av Feh Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bare for å gjøre det helt klart at hun har plastikkpupper: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Og hun har nylig fått dem operert enda større, men kirurgen må ha vært på fylla den dagen...for et horribelt resultat: Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Wow! Takk for et svært grundig svar Zyklon! Virkelig. Og viranth, google er min venn ja. Men jeg kan ikke drive å søke på puppene til ms Reid når jeg er på jobb Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 altså, hadde dere sett American Pie, hadde dere forstått at de er fake uansett, og du ser det på dem at dem er fake uansett.. Har sett silikonpupper up-close så det liksom ingen tvil Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 altså, hadde dere sett American Pie, hadde dere forstått at de er fake uansett, og du ser det på dem at dem er fake uansett.. Har sett silikonpupper up-close så det liksom ingen tvil ikke skryt på deg noe da.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hehe. Så så, la oss ikke gå den veien om "jeg så det" og "det har jeg gjort" osv... Lol. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 altså, hadde dere sett American Pie, hadde dere forstått at de er fake uansett, og du ser det på dem at dem er fake uansett.. Har sett silikonpupper up-close så det liksom ingen tvil ikke skryt på deg noe da.. Ikke ta sånn på vei, nå.. Gidder ikke utdype det heller.. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er jo ikke noe å diskutere, hun har hatt operasjonen, det står jo "overalt" på det o store internettet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Som nevnt er puppene hennes plastic "fantastic"... Mest sannsynlig har de operert inn implantene via brystvortene, vet ikke om noen fordeler ved dette, men det er noen tydelige arr på dem. Det ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 det forøvrig en metode som ikke lenger er lovlig her til lands... Det sies at man aldri kan amme straks man har hatt en 'boob job' gjort på denne måten. Dette grunnet at man kutter kanalene i vortene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hun har stygge pupper. Burde klage. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ho hadde jo ikke direkte små pupper før, så hvorfor gjøre dem til meloner? B|real! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 svar: ja men hun hadde bedre før Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skjønner ikke at folk som henne gidder det. Nydelig til katastrofe... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 reagerte også litt på brystvortene.. synes arrene var ganske stygge rundt brystvortene... sett andre som har hatt samme type "puppejobb" (hvor det oppereres via brystvortene) og det var ikke så veldig pent det heller.. en så rik person som henne burde ta seg råd til noe pene enn de arrene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå