OleRonny Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg er på utkikk etter en ny pc, og jeg kom over Månedens test på dinside.no. Jeg lurer på om det er lurt å kjøpe en slik pakke eller bygge selv, siden jeg skal ha med absolutt alt. Vis det hadde vært lurere å bygge selv hadde jeg satt stor pris på om noen kunne satt opp en, til 10 000kr. Dinside datatest der ligger testene over denne månedens pcer, hvilken er best? Eller bør jeg bygge selv? MVH OleRonny Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det blir nok ikke billigere å bygge selv, siden disse pc'ene er veldig presset i pris... ...riktignok er det gøy å bygge selv, men om du skal ha alt med så ville jeg valgt en av dinside-maskinene... Lenke til kommentar
OleRonny Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Først må jeg si takk for hjelpa, men hvilken av de ville du gått for? Den testvinneren hadde jo 19" skjerm, men bare 512 mb RAM.. Burde jeg heller gå for en annen med 1gb ram og 17" skjerm? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 det kommer ann på dine behov...512 ram er jo sjitlett å sette inn seinere...men, det tryggeste er kanskje å vente til fire av maskinene har blitt testet...(kan jo være noen av skjermene er crappy) selv så ville jeg valgt en av maskinen med nForce4-basert hovedkort (gjerne en med a8n sli), 6600GT skjermkort og socket 939... jeg er rimelig skeptisk til kabinettet og strømforsyningen til testvinneren...så selv hadde jeg trolig valgt netshop, mpx eller komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå