Stonescream Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Sitter med et frisurf abonnement med modem som ikke får noe svar fra nummeret som ringes (815 ett eller annet). slår nummeret... pip pip pip pip.. så lukkes modem og får at linjen er opptatt. gidder ikke å ringe support før jeg kanksje får noen svar herifra. Tidligere har jeg fått feil 680, nå får jeg ikke den engang etter som linjen sies å være opptatt. Har fulgt retningslinjene som finnes på cd som kom med. Har fåosøkt med manuelle og installasjonsprogrammet til Telenor, men ingen forskjell. Please help! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Forsøkt det og. Samme problem. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Ta med boksen til naboen og prøv der. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 I mappa Ekstern tilkobling, høyreklikk Frisurf-ikonet, velg Egenskaper: i Generelt sjekk at du har valgt riktig Kanal i ruta nederst - i Servertyper, behold kun merke i boksen TCP/IP. Lenke til kommentar
Lima Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Har ikke Frisurf fått nytt tlf.nr? Er ikke sikker, men prøv dette: (Om det ikke er de dere har da) Telefonnummer modem/analog: 153381545500 Telefonnummer ISDN: 153381545000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå