Gå til innhold

Skal kjøpe meg en ny Harddisk

Anbefalte innlegg

Er sikkert haugevis med poster som dette, men orker ikke å lete.

Men værtfall jeg har tenkt å skaffe meg en ny Harddisk på 200gb eller mer må ikke koste mer enn 1200kr.

Har mest tenkt på å kjøpe Seagate disk, men er litt usikker, så derfor lurte jeg på hvilken disk dere ville annbefalt meg, den skal brukes til lagring.

Edit: Bør helst være en S-ATA disk.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil gjerne ha noen fler forslag, hører folk klager litt over lyden på Seagate, men lyden er ikke så farlig for meg, har en WDC 120gb fra før, så lenge den ikke bråkler så alt for mye mer enn den så skal det nok gå greit.

Men vil gjerne ha noen fler forslag fra dere, vis man sammenligner Seagaten med Maxtor sin?

Og hvordan er 200gb til WDC sin?

Lenke til kommentar

jeg har 2stk maxtor diamond max10 300GB 16 mb catch....(Striping) disse er passe stille som system disk kjører jeg WD raptor 10.000 rpm 36,xx GB, Er drit foornøgd!!!!!!!!!

Spes med maxtor diamond max 10, koster litt mer. men det er vært det;)

Lenke til kommentar
Men nå er det sånn at jeg ikke kan og vil ikke bruke mer enn 1200kr for en ny disk, og den Maxtor disken da ble nok litt i det dyreste laget.

Bottom line:

Jeg er maxtor frelst :woot:

Det er god kvalitet til en rimelig penge, Du får mye for pengene...;)

Lenke til kommentar

Har ikke hørt noe særlig om den, 2700.8 er en ny serie med disker fra seagate (intill nå var 200gb den største de hadde) med 250, 300 osv gb kapasitet. Skal lete litt på nettet og se om jeg finner test, lurer litt på om jeg skal kjøpe en jeg også. Får se om det kommer noe annet gøy jeg vil ha som weekend tilbud så jeg kan bestille i samme pakke :thumbup: .

Hvis noen kjenner til disse diskene er det flott hvis dere kommer med inspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...