regeli Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Klarer ikke å bestemme hvilken av de to jeg skal kjøpe. Kan noen hjelpe meg? Men Thermaltake Armor har jo Plexiglass og det har ikke CM Stackeren. Thermaltake Armor er jo også klar for vannkjøling. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Cooler Master Stacker vil jeg anbefale på det varmeste! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Til CM stacker, kan du kjøpe ekstra sidedør med plexi. Begge er jo ca like store så det er nok plass til vannkjøling i begge. Den ene Armor modellen veier bare 7 kilo (aluminium) og den andre 14 kg (stål). CM stacker veier kun rundt 15. (stål) Alt i alt er dem nok ganske like. Begge bruker jo 120mm kabinettvifter, begge har hele fronten fyllt opp med 5 1/2" slotter osv... Tror tilogmed begge har diskmoduler.. Edit: Selv har jeg stacker og eneste jeg er misfornøyd med, er vekten. Endret 11. mars 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Eg ville kjøpt Armor for det skall eg kjøpe Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg ville kjøpt armor det som veier 7kg det ser mye finere ut, pluss at det veier mye midre. Endret 11. mars 2005 av jossimd Lenke til kommentar
regeli Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Men problemet er at DVD Brenner og DVD Romen er svart så det ville tatt seg ut dårlig i sølvfarget kabinett. Eller hva trur dere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Men problemet er at DVD Brenner og DVD Romen er svart så det ville tatt seg ut dårlig i sølvfarget kabinett. Eller hva trur dere? Vil jo passe perfekt i denne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Den veier en del ja, men man får jo kvalitet da! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg ville helt klart kjøpt Armor. Har det selv, er 100% fornøyd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 stackeren veier mye! Vel greit å se sammenhengen da. Armor sort stål veier. Net Weight 16.2Kg. Pris. Pris: kr 1 429,00 Armor sølv aluminium veier. Net Weight 7.5Kg. Pris. kr 1 895,00 Stacker stål veier. Net Weight 15.3 kg. Pris: kr 1 395 Altså er Stackern ca 1 kg lettere og litt rimeligere enn tilsvarende Armor. Skal du ha en lettere utgave så må du velge aluutgaven og denne fås ikke i sort i tillegg koster den ca 500 kr mer. En annen ting er at Stacker er bedre tilrettelagt for vannkjøling siden dette har hk høyere opp + at det er klargjordt hull i bunnen der en fint kan plassere en dobbel radiator . Vet at Armor har satt stforsyningen på høykant for å få plass til en radiator på siden av denne eller til ekstra plass for flere disker,men når blir det behov for mer enn 12 disker samtidig som det kun blir plass for en enkel radiator og hvordan blir kjølingen til stforsyningen. Samtidig syntes jeg den døren så veldig stygg ut og der har du ingen valg. På Stackern kan du velge å ha døren som den er eller ta bort gittret og sette inn plexi eller kjøpe en dør med plexiglass, altså valgfrihet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå