intelli-musa Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mamma har en haug med gamle LP`er som hun vil ha over til CD. Vi har en LP-spiller med innebygd forsterker og kabler til å koble den til lyd-inngangen på PC`en. men er det noen som vet om noen programmer som tar opp og renser musikken for meg? kan godt koste litt, mamma betaler gjerne.. takker på forhånd Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mamma har en haug med gamle LP`er som hun vil ha over til CD.Vi har en LP-spiller med innebygd forsterker og kabler til å koble den til lyd-inngangen på PC`en. men er det noen som vet om noen programmer som tar opp og renser musikken for meg? kan godt koste litt, mamma betaler gjerne.. takker på forhånd Nero 6 Reload kan klare den biffen. Bare sett den på proff innstilling. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) dBpoweramp er et anvendelig verktøy. Krever registering for å utnytte muligheten til mp3, pris $14. Nero 6 kan også gjøre dette, og har en egen veiviser. Ellers har/hadde Pinnacle en mege bra løsning med filtere for å fjerne støy, men jeg husker ikke hva den heter. Edit: Navnet var Pinnacle (Steinberg) Clean 4, pris ca 800 kr Endret 11. mars 2005 av Bolson Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kanskje denne tråden kan hjelpe deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...,til,and,format Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 "Creative Wavestudio" kan rense og normalisere +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå