Gå til innhold

Viftestøy på neste generasjons konsoller

Mazeking

Anbefalte innlegg

Har lest diverse ting om kommende PS3 og xbox2. En ting som jeg vet irriterer mange er viftestøy på disse boksene. Skal man ha den stående i stua så er det faktisk litt viktig at den ikke bråker som et middels propellfly.

Har noen fått med seg om de faktisk har lyttet til brukerne og denne ganger setter inn LITT mer støydempede vifter enn i dagens konsoller?

Har både en xbox og en Ps2. Xbox'en støyer noe mer enn Ps2'en. Begge to er faktisk ganske ille hvis man skal se på en DVD film.

Noen andre som har synpunkter på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har både en xbox og en Ps2. Xbox'en støyer noe mer enn Ps2'en. Begge to er faktisk ganske ille hvis man skal se på en DVD film.
Du merker jo ikke den støyen PS2 produserer uansett når du spiller eller ser på film pga da har du lyden på. Men uansett PStwo er jo uten vifte eller?

Men enig med deg om at viftestøy er noe produsentene av PS3 og X-Box 2(360) burde ta hensyn til. Maskinene er såpass kraftige at jeg tviler på at de blir støyfrie uansett. Men uansett en konsoll skal være på gutte/jenterommet ikke slik at du må bruke de(n) på familiens TV, du har vel egen TV på rommet ditt eller, med mindre du er mannen i huset?

Lenke til kommentar
Du merker jo ikke den støyen PS2 produserer uansett når du spiller eller ser på film pga da har du lyden på. Men uansett PStwo er jo uten vifte eller?

Men enig med deg om at viftestøy er noe produsentene av PS3 og X-Box 2(360) burde ta hensyn til. Maskinene er såpass kraftige at jeg tviler på at de blir støyfrie uansett. Men uansett en konsoll skal være på gutte/jenterommet ikke slik at du må bruke de(n) på familiens TV, du har vel egen TV på rommet ditt eller, med mindre du er mannen i huset?

You're absolutelyt right! ;)

Jeg er mannen i huset og vil nødig at kjerring og unger skal vekkes av at jeg gamer etter at de har lagt seg. :thumbup:

Kan forsåvidt være enig i at viftestøyen ikke er så ille på spill som på film. Ser man derimot en film er det VELDIG irriterende med denne susinga og summingen fra vifta i stille partier på filmene.

Skal andre i kåken lese eller sove på sofan når jeg gamer med hodetelefoner så er det irriternde for dem at det høres ut som en som støvsuger i rommet ved siden av (Viftestøy). :(

Lenke til kommentar
kanskje litt urelevant det her, men det er ingen stor sak og bytte litt vifter på en xbox hvertfall. :)

Har slitt FÆLT med å få tak i 70 mm vifte som xbox har. Hvis du vet om en websjappe som faktisk HAR en slik vifte og klarer å LEVERE den så vil jeg gjerne vite det. :cool:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...