lqpl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Endelig kommer det større disker fra Samsung: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...0FD936FD7349DC9 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kos. Feature @ S-ATA 125GB Formatted Capacity Per Disk Serial ATA-II 3.0Gbps Interface Support SATA Native Command Queuing Feature set Device Initiated SATA Power Management Staggerd Spin-up Support High Speed Dual Digital Signal Processor (DSP) Based Architecture ATA S.M.A.R.T. Compliant ATA Automatic Acoustic Management Feature Set ATA 48-bit Address Feature Set ATA Streaming Feature Set ATA Device Configuration Overlay Feature Set NoiseGuard™ SilentSeek™ <1GB=1,000,000,000 Bytes> Feature @ P-ATA 125GB Formatted Capacity Per Disk Ultra ATA-133 Interface Support Fluid Dynamic Bearing Spindle Motor Technology High Speed Dual Digital Signal Processor (DSP) Based Architecture ATA S.M.A.R.T. Compliant ATA Security Mode Feature Set ATA Host Protected Area Feature Set ATA Automatic Acoustic Management Feature Set ATA 48-bit Address Feature Set ATA Streaming Feature Set ATA Device Configuration Overlay Feature Set NoiseGuard™ SilentSeek™ <1GB=1,000,000,000 Bytes> Produktlinker Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Digger de diskene så sinnsykt.. har 2 stk p80 160 gb.. nå venter jeg bare på en 200 gb skal komme.. eller 250.. da er det virkelig verdt å kjøpe bare de blir like stabile, kalde og stille som p80 serien så Endret 12. mars 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Diskene er utstyrt med 8 MB buffer og rotasjonshastighet på 7 200 o/min. Aksesstiden er oppgitt til 13,1 ms. 16mb hadde vært flott. aksesstid på 13,1 ms er ikke akkurat kjapt Høres ut som flotte lagringsdisker da, men ikke det beste valget som OS/system disk iallefall. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bruker min P80 som Sys disk.. fungerer utmerket. Nå er heller ikke samsung ment som OS disker.. du kan ikke få alt i pose å sekk her, Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 men er det noen antydning på når disse diskene skal komme? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke noe problem å bruke disse diskene som OS-disk hvis du kjører de i RAID. Bra det endelig kommer større Samsung-disker! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kjører også disse i RAID. Søketiden reduseres en liten smule, og det merkes -nesten- ikke. Men kopiering, video og liknende blir en drøm Har en Maxtor 160GB, denne føles naturlig nok litt raskere. Men med tanke på stillhet som blir prioritert for min del, så er Samsung det eneste jeg kjøper for tiden Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Eneste som er kjipt med Samsung disker, er at Samsung ikke har tatt seg bryet med å lage et skikkelig diagnoseverktøy for harddiskene sine. WD, Maxtor og Hitachi har laget SKIKKELIG gode verktøy, Seagate har laget et helt greit program. Samsung har ikke noe i det hele tatt. Det virker litt useriøst for meg... Men når det er sagt, jeg kjører 2x Samsung i denne maskinen og er aldeles strålende fornøyd. Den ene disken har til og med ramla i bakken fra ca 30cm høyde uten å ta (synlig) skade av det(dog, jeg satser ikke sparepengene på den likevel). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke noe problem å bruke disse diskene som OS-disk hvis du kjører de i RAID. Bra det endelig kommer større Samsung-disker! Da får du 3 ekstra DB, og det er ikke gunstig når ett av de store poengene med samsung er lydnivået. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå