Gå til innhold

Samsung lanserer 19 (!) nye mobiler

Anbefalte innlegg

I dag og i går presenterte Samsung 19 nye mobiler. Det er vel ingen tvil om at her finnes det noe for alle og enhver.

Vi har allerede en tråd om D600, men tenkte jeg skulle starte denne her da det faktisk ble presentert 19 mobiler. Ikke akkurat lite.

Her finner dere kort om alle, og så videre full spesifikasjon på alle:

http://www.gsmarena.com/news-detail114.php

edit: Fulle spesifikasjoner var visst bare lagt ut for noen få av mobilene. Kommer vel etterhvert :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 MP på et mobilkamera!

Er ikke det å dra strikken litt langt.

Det er vel snart et kamera med telefoni-muligheter.

De presenterte en med 7 mp også. Hvorfor den ikke er på den listen aner jeg ikke. Kanskje fordi den bare er ment for CDMA-nettet (gjetter).

Lenke til kommentar
Hmmm, D600 fasinerte meg litt :hmm:

2MP kamera, og det samme slidesystemet som på D500, håper de også har "rettet" opp de bittesmå irritasjonsmomentene på kommende modeller!

Det samme har jeg håpet på, i to og et halvt år...

Men jaja, får bare håpe at de snart tar seg sammen for spesifikasjonene og utseendet er det jo ingenting å si på.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke du som har tatt bildene arehei?

Hehe, 3 bilder av ei lekker berte på side 5 :hmm:

Trodde det skulle være bilder av mobiler jeg da, men...

Jaja, mye lekre mobiler der ja... ehm!

Edit: Likte spesielt de nye ikonene til D600 som er forandret fra D500, litt finere å se på

img00102.jpg

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Var nok ikke jeg som tok bildene nei, hehe.

Et spørsmål: Noen som vet hvor stor (i tommer) skjermen på D600 er?

Jeg så litt videre. Det er uten tvil utrolig stor likhet mellom Samsung sin nye P850 og rykte-bildet om Siemens sin 3 mp telefon. Noen som har forklaringen?

Siemens sin:

http://www.phoneinsider.com/images/news/Siemens_Unknown.jpg

Samsung sin:

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...e/page00012.htm

Lenke til kommentar

Husker jeg riktig fra da vi fikk disse bildene på Amobil, så sa han at det ikke bare var Siemens som viste mobilene sine på denne konferansen han var på, men også Samsung ++`? Har ikke tråden her rett forran meg, men synes det ble nevnt. Kan hende dette bildet da var fra Samsung sin presentasjon.

-Heiper-

Lenke til kommentar
Husker jeg riktig fra da vi fikk disse bildene på Amobil, så sa han at det ikke bare var Siemens som viste mobilene sine på denne konferansen han var på, men også Samsung ++`? Har ikke tråden her rett forran meg, men synes det ble nevnt. Kan hende dette bildet da var fra Samsung sin presentasjon.

-Heiper-

Tråden ble slettet / tekst fjernet av meg på oppfordring av trådstarter ettersom Siemens hadde kontaktet han.

Men om det er som du sier så endrer jo det saken endel. Det betyr jo at kanskje flere av de andre ryktemobilene fra Siemens er Samsung-modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...