genser Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) I dag og i går presenterte Samsung 19 nye mobiler. Det er vel ingen tvil om at her finnes det noe for alle og enhver. Vi har allerede en tråd om D600, men tenkte jeg skulle starte denne her da det faktisk ble presentert 19 mobiler. Ikke akkurat lite. Her finner dere kort om alle, og så videre full spesifikasjon på alle: http://www.gsmarena.com/news-detail114.php edit: Fulle spesifikasjoner var visst bare lagt ut for noen få av mobilene. Kommer vel etterhvert Endret 11. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Oida! 4 MP på et mobilkamera! Er ikke det å dra strikken litt langt. Det er vel snart et kamera med telefoni-muligheter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 4 MP på et mobilkamera! Er ikke det å dra strikken litt langt. Det er vel snart et kamera med telefoni-muligheter. De presenterte en med 7 mp også. Hvorfor den ikke er på den listen aner jeg ikke. Kanskje fordi den bare er ment for CDMA-nettet (gjetter). Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Mange fine telefoner, med imponerende specs. Men ingen med autofokus? Noen som vet om de hvordan kamera(bilde?)brikke de bruker? EDIT: Bare windows mobile, og ikke symbian? Skuffet Endret 11. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Samsung pleier vel å bruke CMOS såvidt jeg vet. D510, oppfølgeren som vi har ventet på? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hmmm, D600 fasinerte meg litt 2MP kamera, og det samme slidesystemet som på D500, håper de også har "rettet" opp de bittesmå irritasjonsmomentene på kommende modeller! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hmmm, D600 fasinerte meg litt 2MP kamera, og det samme slidesystemet som på D500, håper de også har "rettet" opp de bittesmå irritasjonsmomentene på kommende modeller! Det samme har jeg håpet på, i to og et halvt år... Men jaja, får bare håpe at de snart tar seg sammen for spesifikasjonene og utseendet er det jo ingenting å si på. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Z700 så jo MEGET bra ut da.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dette ser bra ut ja! Hvem kommer til norge ? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Z700 så imponerende ut, håper den kommer til Norge isåfall før sommeren Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Her har dere massevis av bilder: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...lerie/index.htm Deilig å se at D600 har fått større skjerm: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...ie/img00093.jpg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Her har dere massevis av bilder:http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...lerie/index.htm Det er vel ikke du som har tatt bildene arehei? Hehe, 3 bilder av ei lekker berte på side 5 Trodde det skulle være bilder av mobiler jeg da, men... Jaja, mye lekre mobiler der ja... ehm! Edit: Likte spesielt de nye ikonene til D600 som er forandret fra D500, litt finere å se på Endret 14. mars 2005 av Alderon Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Var nok ikke jeg som tok bildene nei, hehe. Et spørsmål: Noen som vet hvor stor (i tommer) skjermen på D600 er? Jeg så litt videre. Det er uten tvil utrolig stor likhet mellom Samsung sin nye P850 og rykte-bildet om Siemens sin 3 mp telefon. Noen som har forklaringen? Siemens sin: http://www.phoneinsider.com/images/news/Siemens_Unknown.jpg Samsung sin: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...e/page00012.htm Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Husker jeg riktig fra da vi fikk disse bildene på Amobil, så sa han at det ikke bare var Siemens som viste mobilene sine på denne konferansen han var på, men også Samsung ++`? Har ikke tråden her rett forran meg, men synes det ble nevnt. Kan hende dette bildet da var fra Samsung sin presentasjon. -Heiper- Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Husker jeg riktig fra da vi fikk disse bildene på Amobil, så sa han at det ikke bare var Siemens som viste mobilene sine på denne konferansen han var på, men også Samsung ++`? Har ikke tråden her rett forran meg, men synes det ble nevnt. Kan hende dette bildet da var fra Samsung sin presentasjon. -Heiper- Tråden ble slettet / tekst fjernet av meg på oppfordring av trådstarter ettersom Siemens hadde kontaktet han. Men om det er som du sier så endrer jo det saken endel. Det betyr jo at kanskje flere av de andre ryktemobilene fra Siemens er Samsung-modeller. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror alle de andre var Siemens, for på de bildene fikk man aldri noe specs, det var der denne plansjen skilte seg ut. -Heiper- Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Noen som vet når D730 kommer? Endret 15. mars 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som vet når D730 kommer? Hos gsmarena står det 1Q, men dette gjelder statene. Så jeg vil nok ikke regne med at den kommer før D600 eller E730 eller rundt der. 3Q ett sted. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Les: Announced = Presantert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 4-7 MP. Begynner å likne på noko no ja. Announced = annonsert, meddelt Presented = presentert Launched = lansert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå