medlem-68510 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har en iomega backupstasjon som skal kobles på samme ledning som floppy. Men den kommer ikke opp i explorer (eller noensteds). Kan det være bios som ikke skjønne hva d er? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har du innstalert drivere til den? I motsettning til for en floppy så vil jeg anta at det trenges. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Fulgte ikke med noen driver. Wndows skal du kunne finne stasjonen og si "ny maskinvare funnet" fordi... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Har du sett i maskinbehandling om det er noen enheter som mangler/har feil drivere? En annen ting har du den koblet på samme ledning som du har floppy så kan du jo prøve å bare koble på den og fjerne floppy. Har du kontrollert at du har floppy ledningen koblet riktig vei? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Altså, jeg er ikke helt dum heller. Ledningen står i rett vei, og det er ingen maskinvareenheter som mangler driver eller noe. Det er ingen båndstasjon lr noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå