Stonescream Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Lurer på om denne maskinen vil bli bra nok for å vise divx på en tv. k7-2 300 mhz 64 mb sdram pc 100 gammal 2.1 gb harddisk geforce 2 mx400 Elsa gladiac 56x cd-rom. strømforsyning og tastatur Kommer sikkert til å kjøre win98se eller kanskje en liten linux. Skal uansett bruke den kun til mp3 avspilling og evt. divx da om den vil det. filmene vil bli kjørt direkte fra cd-rom. Noen som har noe lignende oppe å går? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 tror nok divx vil bli litt vanskelig på denne pcen , men du kan jo vise vcd filmer :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Du kan jo prøve å kjøre på maskina. Virker det på den, så virker det på TVn. Jeg tror likevel ikke at du kommer langt med en så gammel maskin. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Har ikke satt sammen maskinen enda så gidder ikke det om den ikke vil takle video uansett. vil den klare oppgavene om jeg investerer i/ klarer å finne en 500 mhz samme type prosessor? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei! Den maskinen der blir nok å slite med divx. Dersom du skal kunne bruke den pc'en kan du kjøpe en harware decoder som denne: http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm Kan kjøpes hos komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=40&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 cpue`en er nok for svak til å kjøre divx men du kan jo investere i hardware decoder. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei! Har selv en gammel PC, og jeg kjører divx lett. Vet ikke om ramen har noe å si, men det er jo relativt billig nå for SDRAM allikevel... Ellers har du vel et bedre skjermkort? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå