kai.kasin Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvilket cybershot kamera er best? noen rangering?? ELLER NOEN SOM HAR HØRT NOE SOM HELST OM DSC-M1 Er det noen andre kompaktkamera som er adskillig mye bedre enn Cybershot DSC-M1 Endret 11. mars 2005 av kai.kasin Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er det fotokamera du skal ha, så se på P200. M1 har jeg sett live, men kommer vel foreløpig ikke til Norge.. Må isåfall bestille over nett. Lenke til kommentar
kai.kasin Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Vet at det ikke finnes i norge, svigerfar er på ferie i Kuala lumpur å blei litt facinert av designet,men han lurt på anbefalinger å pris å sånn Lenke til kommentar
stensrud Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei Jeg kjøpte en dsc-m1 for 3 måneder siden i Singapore, var vel ikke klar over at den ikke kommer til Europa. er godt fornøyd med kameraet.foto delen har vel de samme funksjoner som T3 fra sony.videodelen kunne vel ha vært litt bedre ,tenker da på lysfølomhet i mørke rom samt at den ikke har noen form for bidestabilisering.blir litt sjelving når man har zoomet litt.en annen funksjon jeg savner er progresiv (el hva de nå heter)zooming enten rask el ingen .ellers er jeg fonøyd med kvailteten på mpeg 4 videoene når jeg overfører på tv`n.(nå er ikke jeg noen kamera el video freak) kameraet fungerer godt for oss amatører som ikke gidder å ha med svære kamera/video bager på skulderen.en annen ting jeg kom på er at blizen er litt utilstrekkelig i litt større rom som stuer og lign .når det gjelder lading så er nettadapteren universal dvs plugges in i 220 og 110 uten noen problem.jeg ga ca 5500 kr for kameraet.men fikk da med et extra originalt batt samt et originalt 512 mb pro duo brikke og veske. ikke så verst tror jeg.alt i alt er jeg fornøyd med kjøpet. Vennlig Hilsen TS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå