Nevnarion Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Nintendo DS kommer på markedet i Norge i dag og i den forbindelse har VG testet den, sammen med PSP, og sammenlignet dem opp mot hverandre. Anmeldelsen finner du her Jeg synes nå dette så veldig bra ut Endret 11. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tja. Ville gitt DS 5. PSP har jeg ikke peil på, bare at det er masse PS2 spill i mini format. Storkoser meg nå. Digger touch screenen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det å sette NDS og PSP om mot hverandre er vel egentlig litt håpløst. MAn kan på en måte ikke sammenligne de på den måten. Dessuten går tingene mye på smak og behag. Jeg har dog ikke prøvd noen av de, men ville nok si at begge er gode konsoller. Jeg ville aldri ha funnet på å si at den ene er bedre enn den andre rett og slett fordi dette er to forskjellige produsenter som har satset på forskjellige områder. Synes også at denne NDS vs PSP testen bør tas med en klype salt. Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg hørt at du åsså kan se på film på ds!! hvordan gjør man det..må man kjøpe en chip eller no? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Synest den testen var kort og grei, og rimeleg nøytral. Fekk belyst fleire sider på ein grei måte. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg hørt at du åsså kan se på film på ds!!hvordan gjør man det..må man kjøpe en chip eller no? Nei det går ikkje ann, ifrå den infoen eg har fått Men på psp derimot går det ann å sjå filmer. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det er jo spennande og sjå kva for konsoll som blir solgt mest av... Likevel om Psp har fleire funksjoner er jo Nds mykje billigare då. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Nintendo DS kommer til å selge mye uansett, først og fremst fordi det heter Nintendo, og det er noe alle forbinder med håndholdte konsoller. Mange barn som liker håndholdte dingser, og DS appellerer nok mer til barn enn PSP gjør. Vi sitter her med to veldig gode håndholdte konsoller, som begge kommer til å selge mye. Jeg har lyst på begge to. Men blir PSP i første omgang. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Skal nok ha meg en PSP. Jeg synes den ser bedre ut og passe perfekt til mitt bruk. Og det kommer mange kule spill, bla Metal Gear Acid Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jeg hørt at du åsså kan se på film på ds!!hvordan gjør man det..må man kjøpe en chip eller no? Det går helt fint om man kjøper denne, men det kan ikke måle seg med PSP Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Skal nok ha meg en PSP. Jeg synes den ser bedre ut og passe perfekt til mitt bruk. Og det kommer mange kule spill, bla Metal Gear Acid Helt enig. PSP har for min del mange flere interessante spill. Metal Gear Acid blir veldig spennende Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var en som skulle vise PSP i klassen for arbeidsgiver og den er STOR. Men skjermen er jo gedigen og spillkvaliteten er utrolig. Etter det jeg så er jeg enig med vg, psp trekker det lengste strået. Men ds er jo spennende den også Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) er enig jeg åsså...PSP sett på noen bilder av psp og på kvaliteten på spilla.. hørt at den ser er bedre ut på bildene enn det den er Endret 11. mars 2005 av car_glow Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nå er Nintendo ganske flinke i funsjonalitet(leif?), og DS er ganske kreativ, i forhold til PSP, begge to har sine svakheter og sterkheter. For meg er det viktigste kvalitet på spilla og gameplayet på maskinen. Nintendo er flink til det. Sony driver og snuser i gamle spor noe som mange kjøper, men etter hvert kommer de til og lukte hundebæsj. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mener jeg har sett en multimediaplayer til ds/gba i form av en gba kasett som man kunn "dytte" minnekort inni...(tror den bare finnes i japan enda) Lenke til kommentar
car_glow Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 oki..! veit du hvor mye en sånn koster? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Rundt 300-500kr hvis den kommer til norge. Men kvaliteten er veldig go for det jeg selv har sett. On topic nå! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Rune: Det er nok kjernen i forskjellen mellom de to. Jeg har en mistanke om at PSP vil være den ultimate dingsen for folk over 20, mens DS vil regjere i skolegårder. Men gamcuben regjerer ikke blant barn, det gjør PS2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 syns det blir litt dumt med alle som sier at PSP bare er en PS2 i mini format med de samme spillene, til nå så tror jeg faktisk det er annonsert flere nye spill til PSP enn DS. en artikkel på ign.com nevnte også det (redaktørene pratet løst i en artikkel omkring DS og PSP) at de synes den nåværende PSP lineupen så bedre ut enn DS sin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå