Sealine Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei. beklager dårlig topic i forige post og prøver igjen. Igår skulle jeg teste noe med et annet sim kort, og byttet. Når jeg så skulle ha mitt tilbake inn igjen, så frøs telefonen helt etter ca 10 sekunder. Det gikk da ikke ann å trykke på noe som helst! Jeg har startet den på nytt utallige ganger, blåst i telefonen og renset simkortet men ingenting hjelper. Men så kommer det som er så rart.. Hvis jeg tester et annen sim kort i telefonen, skjer det ingenting. da fungerer plutselig alt som det skal igjen. Jeg blir helt gal av å ikke ha mobil, håper noen kan hjelpe meg! Mvh petter Lenke til kommentar
JuB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hard reset? Eventuelt få deg et nytt simkort Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hard reset? Eventuelt få deg et nytt simkort Hva er hard reset?.. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde faktisk et lignendes problem med s700i, når man sku starte den opp så frøs den i ca. 10-20 sec. Og når alt kom frem i displayet så låste den seg uten at man kunne gjøre noe.. Skjedde kanskje etpar ganger. Men den ble bra igjen etter at jeg tok ut sim kort å satte det inn igjen. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde faktisk et lignendes problem med s700i, når man sku starte den opp så frøs den i ca. 10-20 sec. Og når alt kom frem i displayet så låste den seg uten at man kunne gjøre noe.. Skjedde kanskje etpar ganger. Men den ble bra igjen etter at jeg tok ut sim kort å satte det inn igjen. her blir det ikke bra igjen! Det som er super rart er at sim kortet fungerer i andre telefoner. Det funker i T68i, siemens M65 og Nokia 3510i. Men det funker IKKE i lillebroren min sin s700i og ikke i min s700i... Hva gjør jeg a? Ringte chess å spurte om de kunne sende meg et nytt sim kort, men de sa det måtte gå gjennom den tekniske avdelingen eller noe piss.. så hun sendte mail og da skjer det sikkert ikke noe før om 1 mnd elns. Jevli typisk Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 S700i fryser 10 sek etter oppstart Legg en varm teppe over telefonen din Kan det ha noe med Volten som SIM-kortene bruker da? De gamle brukte 5V mens nye bruker 3V. Har du en "gammel" SIM burde du isåfall få byttet den ut, da S700i ikke bruker de gamle kortene? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Opplevde slikt på min SE T610 og min nåværende K500i. Bruker Netcom Sim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå