Gå til innhold

Når får vi 250 MB Hotmail-konto?


RS2000

Anbefalte innlegg

Har lest flere innlegg ang. dette, samt noen tips om hvordan man kan lure til seg 250 MB. Står litt om det her. Men når får vi det? Noen har det, andre ikke. Men hvorfør nøles det slik? Begynner å bli mektig lei av bare å ha 2 MB. Sletting av mail er nesten en del av dagen pga. den lille kontoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det automatisk for et par måneder siden... Det skal vel komme automatisk, men det innebærer vel en BITTELITEN utbygging av serverne dems, så det er vel naturlig at det tar litt tid ;) Bare å smøre seg med tålmodighet tror jeg. Aner ikke hvordan dem velger ut hvem som skal få det først osv... Sikkert tilfeldig

Lenke til kommentar

Virker som om det bare er å vente. En venninde av meg har hatt 250MB i lang tid nå. Det er vel nermere et år siden, om ikke mer, at hun fikk oppgradert kontoen. Hun har hatt den i mange år, så det kan vel være at de prioriterer de trofaste først. Merkelig det skal ta så lang tid i alle fall...

Lenke til kommentar

Kjør trikset du nevnte da! "Flytt" til Hawaii. Funker som fjell. Du har 25 MB i løpet av 1 min. 250 kommer vel også etterhvert, men det tar litt lengre tid. Hvis du er vant til 2 MB holder vel 25 MB en stund..

 

Gidder ikke finne link til trikset. Bruk google eller søk på forumet

 

S

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er trikset som gir deg 250 MB lagring hos Hotmail. Jeg har selv fått større lagring der gjennom dette trikset. Funker fett. :D

Jeg gjorde det bare for morro skyld. Jeg bruker bare hotmail -kontoen for msn messenger. Jeg bruker Gmail fast og er kjempe fornøyd. Bare spør etter invitasjon.

 

Her er linken til trikset. http://www.hjelperdeg.net/modules/wfsectio...hp?articleid=80

 

Husk at kontoen blir på engelsk hvis du er avhengig av norsk språk. :hm::)

Lenke til kommentar
Nei, man taper ikke de 23MBene man har "fått". Prøvde det nettopp ut selv og er nå norsk og har 25MB :)

Spørs da om du får 250MB etter 30 dager da? Time will show. Jeg vil prøve å sette til Norsk etter de 30 dagene.

Ja det er jo klart, men 25MB er klart bedre enn 2...

Lenke til kommentar
Nei, man taper ikke de 23MBene man har "fått". Prøvde det nettopp ut selv og er nå norsk og har 25MB :)

Spørs da om du får 250MB etter 30 dager da? Time will show. Jeg vil prøve å sette til Norsk etter de 30 dagene.

Ja det er jo klart, men 25MB er klart bedre enn 2...

Helt enig. ;)

Lenke til kommentar

prøver detta trikset nå og har kommet til der du skal sette den linken inn i et adressefelt

 

vil det si det feltet hvor det står websearch?

er ikke helt med akkurat hvor adressefeltet er så hadde vært fint om noen hjalp litt:)

 

vil ha større plass jeg også;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...