Gå til innhold

Flash mediaplayer på siden min

Anbefalte innlegg

Hei! Akkurat begynt å lage hjemmeside, i FrontPage (ikke engang prøv å si at jeg bør bruke noe annet, skoleprosjekt, derfor bundet til det programmet).

Så jeg har "installert" en mediaplayer som du ser på forsiden (www.fragletrollet.tk)

Det jeg sliter med, er hvordan kan jeg få mediaplayeren til å spille sanger som jeg velger, som ligger på internett? Ev. om dere vet om en annen flashspiller ell. som dere vet hvordan bruke.

BTW.: andre tips mottas med kjærlighet. Men, som sagt, er bundet til FrontPage, men om dere har noen kule tips&tricks, så kom med dem! Husk at dette er min første side så er relativt grønn på webdesign osv... ;)

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns du bør bruke html-koder i flash-objektet når du lager spilleren. Og kaller dem henholdsvis 1.mp3 , 2.mp3, 3.mp3 osv.. Og bytte ut selve navnfilen på sangen som du laster opp til noe enkelt, sånn at du kan bytte ut sanger når de blir gamle el lignende. Snakk med meg på skolen ;) så skal jeg ordne det for deg

Lenke til kommentar
Jeg syns du bør bruke html-koder i flash-objektet når du lager spilleren. Og kaller dem henholdsvis 1.mp3 , 2.mp3, 3.mp3 osv.. Og bytte ut selve navnfilen på sangen som du laster opp til noe enkelt, sånn at du kan bytte ut sanger når de blir gamle el lignende. Snakk med meg på skolen ;) så skal jeg ordne det for deg

Fett :D

Lenke til kommentar

Er så latterleg at ein brukar Frontpage på skulane.

På skulen eg går på (VGS), er det Frontpage som skal brukast om ein går Informasjonsteknologi-faget.

Tenk, TENK om elevane hadde lært skikkeleg (X)HTML og CSS istaden. Då hadde framtida vore lysare.

Ingen som har lyst til å tene pengar på å lage websider for noko ut av dei 2 åra med informasjonsteknologi ein kan ha på VGS. Sløsing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...