viranth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Les saken her Noe som stadig irriterer meg er hvor mange slike saker vi ser fra politiet, og dere kan jo tenke dere at det er mye som ikke kommer frem i media. Ok, så politiet sliter med å få respekt blant folk, men betyr det ikke da at de heller burde se litt på hva slags jobb de gjør å prøve å fikse det? Hjelper ikke på deres rykte å slå ned pensjonister, det gir jo i allefall ikke folket mer respek for politiet. En annen ting som stadig forbauser meg, er at disse folkene har gått på en skole for å bli politi, de har helt sikkert blitt intervjuet og testet slik at ikke hvem-som-helst kommer inn, hvorfor skjer allikevel slike ting da? Har alltid sett for meg at de som jobber som politi optimalt burde være 100% rettferdige og aldri bruke unødvendig makt, om man gjør ting "the right way" så får politiet respekt hos publikum og samfunnet blir bedre. Er synd at et par sure epler skal ødlegge politiets rykte... Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kunne ikke vært mer enig med Viranth! I USA er jo politivolden 20 ganger verre! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Les saken her Noe som stadig irriterer meg er hvor mange slike saker vi ser fra politiet, og dere kan jo tenke dere at det er mye som ikke kommer frem i media. Ok, så politiet sliter med å få respekt blant folk, men betyr det ikke da at de heller burde se litt på hva slags jobb de gjør å prøve å fikse det? Hjelper ikke på deres rykte å slå ned pensjonister, det gir jo i allefall ikke folket mer respek for politiet. . Lurespørsmål: Er det politiet som slår ned folk uten grunn, eller er det enkelte polititjenestemenn? Er det en forskjell? Lenke til kommentar