Arsenal_RULES Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei ---------------------------------- Er selv med i en relativt nedlagt klan, vi har hjemme side og sånt, men det har nok vært en stund siden vi spillte aktivt (skole arbeidet begynner å ta på). Som topic sa, er det mange som er med i klaner eller, og visst ja, har dere en hjemme side?! Lenke til kommentar
NK Slayer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, jeg er med i Vipers Nest....... 6 medlemmer fra Bergen, 1 fra Fredrikstad og et fra Ås. Vi spiller ikke så mye klan matcher men spiller custom games en del.... Gamertag: NorwegianSlayer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, jeg er med i Vipers Nest....... 6 medlemmer fra Bergen, 1 fra Fredrikstad og et fra Ås. Vi spiller ikke så mye klan matcher men spiller custom games en del.... Gamertag: NorwegianSlayer Spiller du med steffnick? Eller han har kanskje fått seg et nytt nick nå da... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er med i clan Banan haha har du set "killingbanan" eller hva den heter (csfilm) bush og en lege blir helt gale!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg er også med i Vipers Nest! Vi er en skilled klan som kjemper i toppen i Norge. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og jeg er med i VikingsMassacre, som totaleier VipersNest! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Er ikke stor aktivitet her nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå