Freak627 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) jeg prøvde og teste den nye ram,en min litte gran. satte den på 2.5-3-4-8 og satte spenninga til 2.7 på ddr 250 jeg viste/tenkte at det ville ule som F*** nå jeg restarta som det gjorde. resetta cmosen men det eneste som sjedde var at viftene gikk men ikke no skjedde dvs ikke boota eller i den dur.... prøvde og bytte ram for og se om det var problemet men problemet var der enda... kan jeg ha fucka HK eller hva kan ha skjedd??? err desperat har masse viktige ting på pc,n EDIT; se profil for specs...(hakke tid til og ramse det opp) Endret 11. mars 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 1.Ta ut batteriet på hovedkortet ditt (Sjekk manual). 2. Vent i 5 min. 3 Ta inn batteriet igjen. Da er det restarta. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) 1.Ta ut batteriet på hovedkortet ditt (Sjekk manual).2. Vent i 5 min. 3 Ta inn batteriet igjen. Da er det restarta. hva skal det hjelpe for da??? har allerede reseta CMOS er ikke det nok?? ja jeg er grønn på dette området EDIT: fiksa et nå hehe bruker feil igjen! jeg hadde glemt og dette cmos bryteren tilbake til orginal posisjon hehehehehehehehe Endret 14. mars 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå