John Keats Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har på en eller annen måte klart og disable coockies-funksjonen i opera og får ikke gått inn på partyticket der jeg skal sjekke info om TG05. hvordan kan jeg skru på coockies igjen i Opera? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Skjer jo ingenting med F12 da Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Dobbel Endret 11. mars 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det skal komme opp en meny. Ellers kan du gå på tools - preferences / verktøy - alternativer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Det kommer en meny, men hva skal jeg trykke på når den menyen er der? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det kommer en meny, men hva skal jeg trykke på når den menyen er der? Kan vel nesten ikke være så mye annet enn: "enable cookies", hvis du har engelsk versjon. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) har den norske versjonen. Men det er ikke noe som heter "skru på (norskOrdForCoockies)" der edit: Det het visst informationskapser, men den er allerede aktivert. Hva gjør jeg da? partyticket gir meg fortsatt beskjed om at Coockies ikke er aktivert. har både restarta opera og pcen så det skulle ikke være noe galt, slik jeg ser det. fannt forresten også ut at det blir feil i IE. Noen andre som kan logge inn på partyticket og sjekke om det er siden det er noe galt med? Endret 11. mars 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 nr 6 fra bånd er det hos meg. Rett under "enable javascript" og over "enable referrer logging", hvis det var bedre å oversette de to andre. "javascript" tror jeg ikke det er noe norsk ord for i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå