aroemo Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når jeg spiller av dvd-film på pc-en går lyden litt for sakte. Hva kan dette komme av. Jeg har prøvd en del spillere WMP10,WINDVD, NERO og Interactual player. OS XP Home. Det går greit å spille av CD/CD-ROM. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Dette kan vel ha noe med NTSC - PAL convertering, WinDVD har vel en funksjon for å korrigere dette. EDIT: Dette var post 111 Endret 11. mars 2005 av operaman Lenke til kommentar
aroemo Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Når jeg spiller av dvd-film på pc-en går lyden litt for sakte. Hva kan dette komme av. Jeg har prøvd en del spillere WMP10,WINDVD, NERO og Interactual player. OS XP Home.Det går greit å spille av CD/CD-ROM. Løste problemet med å installere XP på nytt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Stenges da tråden er avsluttet og neppe vil ha noen nytteverdi for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg