Gå til innhold

Kva for VNC/RDP brukar du (server)?

Anbefalte innlegg

X11 er en helt nettverksgjennomsiktig modell, der alle grafiske programmer er X-klienter og X-serveren står for opptegning av klientene. Tilnermet alle *nix distribusjoner kjører en X-server, som er det du ser på skjermen i en grafisk sesjon. X-serveren bryr seg fint lite om klient-programmene befinner seg lokalt eller på en annen pc (den bruker unix-sockets lokalt så overlasten er ubetydelig). Siden "klientmaskinen" med X-serveren står for all opptegningen, trenger den minimalt med informasjon over nettverket for å gjøre jobben sin og er dermed meget effektiv i nettverk sammenlignet med mange lignende løsninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan eg ikkje ta over skjermen og tilby fjernhjelp?

:o

Seriøst?

Det måtte no finnast løysingar for dette... Windows har det innebygd og program som DameWare lar deg tom. ta over Windows utan at du først må ha "server-programvare" på maskina du vil "ta over".

PS! På http://tightvnc.com/download.html finn eg tightvnc-server-1.2.9-1.i386.rpm (Red Hat 7.x RPM package, Xvnc server). Vil ikkje den fungera under Mandrakelinux?

..og er ikkje detta ei løysing for å ta over skjermen, akkurat der klienten var? Sånn at brukaren kan sjå kva som skjer?

Lenke til kommentar
[root@localhost root]# urpmi tightvnc

Pakken(e) er allerede installert

[root@localhost root]# tightvnc

-bash: tightvnc: command not found

På KDE-menyen fann eg TightVNC under fjerntillgang, men dette ser ut til å vera "klient" eller "viewer".

Men eg fann noko som heiter x0rfbserver der eg fekk aktivert deling av skjermen.

Frå ein Windows-maskin kunne eg bruka TightVNC Viewer til å kopla meg til IP-adressa som linux-boksen hadde og vips: VNC!

Brukaren på linux-boksen kan sjå kva som skjer og eg hadde full styring over linux-boksen igjennom TightVNC på Windows-PCen.

(var det ingen som viste dette, altså?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...