Peacock Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det jeg lurer på er om det er noen stor forskjell på disse 2 kortene. De har identiske navn men prisen er mildt sagt ikke identisk. betaler man for navnet på asus korte? LinK: Asus Radeon x850 xt pe link: Sapphire Radeon x850 xt pe Er det noen stor forskjell som forsvarer det store prishoppet mellom Asus og Sapphire? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Navnet. Og evnt. bundle. Asus-kortet er bygget av Sapphire det også, så setter Asus på egen kjøler og legger med litt andre programmer og drar opp prisen.... http://www.theinquirer.net/?article=21275 Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 okei, men er det noe å utsette på ytelsen på sapphire i forhold til asus? eller er de nesten helt lik untatt kjøleren og bundl da.... Så forskjellene på ytelse er marginal? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 okei, men er det noe å utsette på ytelsen på sapphire i forhold til asus? eller er de nesten helt lik untatt kjøleren og bundl da.... Så forskjellene på ytelse er marginal? Som det burde ha stått en egen sticky på her på forumet. To kort, laget på samme gpu og minnebrikker vil yte identisk på samme klokkefrekvens. Men enkelte chiper gjerne pga kjøleløsninger klokker jo bedre enn andre. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 jaha, så det vil si at jeg kan kjøpe sapphire sin utgave å få akkurat samme ytelsen på lik mhz, evt ville jeg tro at asus sitt ville klokke bedre ettersom prisen er nesten et laken mer........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå