Gå til innhold

Star Wars Episode III trailer ute!(for hyperspace)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastisk kul trailer! Er det noen som skal sove utenfor for premium billetter btw?

Jepp tre dager :yes: (i Stavanger)

Hehe stilig. Jeg har hørt noe om at noen på katta prøvde å engasjere folk til å sove uten for coloseum også :p Men jeg vet ikke om det blir noe av.

Lenke til kommentar
Fantastisk kul trailer! Er det noen som skal sove utenfor for premium billetter btw?

Hehe stilig. Jeg har hørt noe om at noen på katta prøvde å engasjere folk til å sove uten for coloseum også :p Men jeg vet ikke om det blir noe av.

Regner med at det kommer iallefall 100 til og sove utfor colloseum.

Lenke til kommentar

Regner med at det kommer iallefall 100 til og sove utfor colloseum.

Tipper at akkurat som med episode 1 og 2, så kommer tv2 nyehet med innslag fra de extrem star wars geekene som ligger og venter i kø, 2-3 dager før premiere(kjedelig 17.mai feriring på de da :tease: Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da :thumbup:

Er ihuga star wars fan sjøl, må SÅ langt som å ligge i kø 2-3 dager går eg ikkje :roll:

Lenke til kommentar
(kjedelig 17.mai feriring på de da :tease: Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da :thumbup:

Er ihuga star wars fan sjøl, må SÅ langt som å ligge i kø 2-3 dager går eg ikkje :roll:

Vel, man sover ikke i kø rett før filmen begynner da ;)

Bilettsalget starter den 2. Mai så de fleste sover vel 27/28/29 April - 2. Mai :yes:

Jeg tror jeg legger meg ut den 29. April :cool:

Har sett 3 forskjellige trailere nå.. har en som er ganske lang med den er i drittelendig kvalitet.

Vel det finnes bare 2 trailere fra Lucasfilm, men regner med du har den ene fan traileren som er relativt profft laget.

Lenke til kommentar
(kjedelig 17.mai feriring på de da :tease:  Pokker at eg ikkje  er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da :thumbup: 

1. mai er det vel heller ikke fritt for russ akkurat... Tror jeg ville vært bevæpnet hvis jeg skulle sitte ute den natta, eventuelt funnet meg noe gammelt russeutstyr i tilfelle.

Men her i tromsø tror jeg ikke det er noen som kommer til og sove ute. Var hvertfall ikke mange på episode 2, da gikk jeg rett fra skolen å ned i kø. Var kanskje 10 stk før meg noen minutter før de åpnet. Hvis jeg ikke husker feil så var premiera den gang på 16 mai.

Lenke til kommentar
(kjedelig 17.mai feriring på de da :tease:  Pokker at eg ikkje  er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da :thumbup: 

1. mai er det vel heller ikke fritt for russ akkurat... Tror jeg ville vært bevæpnet hvis jeg skulle sitte ute den natta, eventuelt funnet meg noe gammelt russeutstyr i tilfelle.

Fanden heller(jaja får ta med sverdet jeg kjøpte til Ringenes Herre premieren da :p )

Men jeg tror det skal gå bra det :yes:

Lenke til kommentar

Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt.

Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt.

Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek.

Respekt og være #1 :cool:

Jeg håper og være blandt de første i år iallefall :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...