CNesset Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 19. mai bør bli helgedag! Det burde bli helligdag å pga. dette Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 19. mai bør bli helgedag! Det burde bli helligdag å pga. dette Men 19. Mai er nok dessverre en torsdag Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fantastisk kul trailer! Er det noen som skal sove utenfor for premium billetter btw? Jepp tre dager (i Stavanger) Hehe stilig. Jeg har hørt noe om at noen på katta prøvde å engasjere folk til å sove uten for coloseum også Men jeg vet ikke om det blir noe av. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Fantastisk kul trailer! Er det noen som skal sove utenfor for premium billetter btw? Jepp tre dager (i Stavanger) Hehe stilig. Jeg har hørt noe om at noen på katta prøvde å engasjere folk til å sove uten for coloseum også Men jeg vet ikke om det blir noe av. Regner med at det kommer iallefall 100 til og sove utfor colloseum. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fantastisk kul trailer! Er det noen som skal sove utenfor for premium billetter btw? Jepp tre dager (i Stavanger) Hehe stilig. Jeg har hørt noe om at noen på katta prøvde å engasjere folk til å sove uten for coloseum også Men jeg vet ikke om det blir noe av. Regner med at det kommer iallefall 100 til og sove utfor colloseum. Tipper at akkurat som med episode 1 og 2, så kommer tv2 nyehet med innslag fra de extrem star wars geekene som ligger og venter i kø, 2-3 dager før premiere(kjedelig 17.mai feriring på de da Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da Er ihuga star wars fan sjøl, må SÅ langt som å ligge i kø 2-3 dager går eg ikkje Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Er ihuga star wars fan sjøl, må SÅ langt som å ligge i kø 2-3 dager går eg ikkje Er som deg jeg også. Klarer å vente noen dager ja Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg ville heller ikke sovet utenfor ass. Jeg er faktisk litt omvendt. Om jeg ikke får billetter helt i midten av salen så tar jeg det en annen gang. Jeg skal aldri se den filmen uten fenomenale plasser. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har sett 3 forskjellige trailere nå.. har en som er ganske lang med den er i drittelendig kvalitet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (kjedelig 17.mai feriring på de da Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da Er ihuga star wars fan sjøl, må SÅ langt som å ligge i kø 2-3 dager går eg ikkje Vel, man sover ikke i kø rett før filmen begynner da Bilettsalget starter den 2. Mai så de fleste sover vel 27/28/29 April - 2. Mai Jeg tror jeg legger meg ut den 29. April Har sett 3 forskjellige trailere nå.. har en som er ganske lang med den er i drittelendig kvalitet. Vel det finnes bare 2 trailere fra Lucasfilm, men regner med du har den ene fan traileren som er relativt profft laget. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Var en Lego-trailer som kom drittidlig.. Der stod det at filmen skulle hete Rise of tha Empire...... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Var en Lego-trailer som kom drittidlig.. Der stod det at filmen skulle hete Rise of tha Empire...... Var det en neger som stod for den tittelen da? Rise of tha Empire... lol :!: Endret 13. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (kjedelig 17.mai feriring på de da Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da Jeg tror jeg legger meg ut den 29. April 1. mai er det vel heller ikke fritt for russ akkurat... Tror jeg ville vært bevæpnet hvis jeg skulle sitte ute den natta, eventuelt funnet meg noe gammelt russeutstyr i tilfelle. Men her i tromsø tror jeg ikke det er noen som kommer til og sove ute. Var hvertfall ikke mange på episode 2, da gikk jeg rett fra skolen å ned i kø. Var kanskje 10 stk før meg noen minutter før de åpnet. Hvis jeg ikke husker feil så var premiera den gang på 16 mai. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (kjedelig 17.mai feriring på de da Pokker at eg ikkje er russ i Oslo, kunne hatt mye gøy me de tulingene da Jeg tror jeg legger meg ut den 29. April 1. mai er det vel heller ikke fritt for russ akkurat... Tror jeg ville vært bevæpnet hvis jeg skulle sitte ute den natta, eventuelt funnet meg noe gammelt russeutstyr i tilfelle. Fanden heller(jaja får ta med sverdet jeg kjøpte til Ringenes Herre premieren da ) Men jeg tror det skal gå bra det Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt. Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek. Endret 18. mars 2005 av cun Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Da jeg lå i kø til Episode II begynte billettsalget en gang i midten av april, eller noe. Jeg lå utafor Colosseum. I løpet av ei uke var det ett tilfelle av noe sånt "russebråk", tror jeg. Noen som kasta litt egg. Men det var alt. Og forresten, selv om jeg var #1, er jeg ikke noen stor Star Wars-geek. Respekt og være #1 Jeg håper og være blandt de første i år iallefall Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Da må du ligge lengre enn én uke, tror jeg. For det var det forrige gang. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Da må du ligge lengre enn én uke, tror jeg. For det var det forrige gang. Men jeg skal ligge utenfor Stavanger(ikke like mye folk der) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) :dribble: Må se :dribble: Endret 19. mars 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Utrolig kult. Noen som vet når den har Norgespremiere? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Utrolig kult. Noen som vet når den har Norgespremiere? 19. Mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå