slipknot_fan Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 De får sementsko og drar på svømmetur. Chicago tøffler? sånn ca. Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Metanolforgiftning.. Ellers tror jeg at jeg kommer til å dø i bilulykke. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg kommer til og utvile et dataspill som skal være 100% lik virkeligheten. Når jeg så skal teste det for å sjekke om det er virkelig nokk bestemmer jeg meg for å kjøre fomel-1 bil. Når jeg så krasjer så finner je ut at jeg har gjort det så virkelig at å dø i spillet gjør at jeg dør i virkeligheten også. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg kommer til og utvile et dataspill som skal være 100% lik virkeligheten. Når jeg så skal teste det for å sjekke om det er virkelig nokk bestemmer jeg meg for å kjøre fomel-1 bil. Når jeg så krasjer så finner je ut at jeg har gjort det så virkelig at å dø i spillet gjør at jeg dør i virkeligheten også. Matrix, Huh? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mest sannsynlig av politiet etter at jeg har sprengt stortinget og hovedkontoret til Telenor. jeg har ikke peiling.. håper på alderdom, at jeg sovner stille inn Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mest sannsynlig av politiet etter at jeg har sprengt stortinget og hovedkontoret til Telenor. Blir med på teleor! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mest sannsynlig av politiet etter at jeg har sprengt stortinget og hovedkontoret til Telenor. Blir med på teleor! joiner jeg og, så kan jeg ta pepsi og intel i samme slengen Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 +++++ mye rart. vi kan gjøre det akkurat samtidig og sette oss i en ring med hvert sitt gevær og skyte alle som prøver å stoppe oss.. Hadde egentlig ikke gjort meg noe å gjøre de tingene, meeeeen det får alvorlige konsekvenser når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg mest sannsynlig dør av fyrverkeri eller sprengstoff så uforsiktig jeg er på nyttårsaften osv Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mest sannsynlig av politiet etter at jeg har sprengt stortinget og hovedkontoret til Telenor. Blir med på teleor! joiner jeg og, så kan jeg ta pepsi og intel i samme slengen og kontoret til de som skapte den derre blå jambahora.... ringding *BANG* ding ding d d d d diiiiiiiiiiiiiiiiing........... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg mest sannsynlig dør av fyrverkeri eller sprengstoff så uforsiktig jeg er på nyttårsaften osv Ja, ifjor var jeg vel kanskje 2 m unna, I år var jeg vel 0.5 m unna å få en stor rakkett midt i trynet... Fikk forresten også et batteri skytende mot meg (den veltet) og fikk brannsår på armen på nyttårsaften i år Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg kommer til å dø i bilulykke. Jeg vil aldri la en symdom knekke meg, etter at mine vakre barnebarn er født, kjøper jeg meg en passe rask bil,og kjører meg til døde. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg dør av å leve... Ingen som har overlevd hittil. . . "Why am I fighting to live If I'm just living to fight? Why am I trying to see When there ain't nothing in sight? Why am I trying to give When no one gives me a try? Why am I dying to live If I'm just living to die?" Endret 21. mars 2005 av w0d00 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg kommer til å dø i bilulykke. Jeg vil aldri la en symdom knekke meg, etter at mine vakre barnebarn er født, kjøper jeg meg en passe rask bil,og kjører meg til døde. Så koselig, for innen du gjør det er de nok gamle nok til å si "Dritkul opel da bestefar! Kan jeg sitte på eller?". Kan du si nei til et oppspilt barn? Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 dør sikkert av å få en meteor i hodet eller noe annet idiotisk. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Join HVAH!!! HJva er det folk joiner??? Jeg tror jeg dør av... hmm, i en flyulykke (LOST) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 at noen f.eks dreper meg i rent raseri kan være plagsom til tider, er ikke alltid det er smart... kommer an på humøret mitt Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kommer nok til å dø av ensomhet *Lack of sex* Dere mener at dere kommer til å runke dere ihjel. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Under ærnering......... Kossen d skrivast må du ikkje spør meg fordi eg leve på snop.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kommer nok til å dø av ensomhet *Lack of sex* Dere mener at dere kommer til å runke dere ihjel. *LER* Haha. Den var bra :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå