Gå til innhold

Hva tipper du at du dør av?

Paull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja...

tur til Oslo + treffe på idiot + idiot har våpen = R.I.P :(

Jjeg har tenkt meg ned i Tora Bora fjellene og finne Osama, det kan være jeg hører "Jihad" og da er jeg nok f-ucked...

Kanskje jeg tar turen til Australia, og på hjemreisen så styrter flyet på en øy hvor jeg og 47 andre overlever på utrolig vis. Alle jentene som overlever ser selvfølgelig ut som modeller. Der blir jeg spist opp av et monster jeg aldri får se (er det en stor giraff???).

Nei, hvis jeg opplever å bli så gammal at jeg blander ungene mine med broren min, min kone med min bestemor og tror Brann nettopp vant cupfinalen ved hjelp av Robbie Winters og Bengt Sæternes, så håper jeg en som er virkelig glad i meg ender livet mitt på en "behagelig" måte.

Men det ender vel mest sannsynlig på en eller annen tåpelig måte, som å sette en pølse fast i halsen eller at hårføneren detter ned i badekaret (med meg i).

Lenke til kommentar

Tror jeg dør når jeg skal på en lykkelig og avslappende ferie til kanariøyene. Plutselig knekker flyet i 2. Akkurat der jeg sitter er det bruddet går. Jeg faller i fritt fall. Heldigvis lander jeg oppi et lasteplan med masse høy, så jeg overlever med bare 2 armer, 5 ribbebein, 8 tær og 2 bein knukket. Plutselig kræsjer lastebilen og g-kraften slenger meg opp i luften og gjør sånn at jeg lander på bakken foran og knekker de 2 siste tærene. Når ambulansen endelig kommer, klarer de ikke å se meg før det er for sent, og jeg blir kjørt over. Heldigvis er det bare beina som blir kjørt over, og jeg overlever nok engang.

Senere på sykehuset er det en svær mafia i belgia, der jeg falt av flyet på vei til kanariøyene, som skal henrette en fyr som er innlagt. De tar tilfeldigvis feil av meg og den fyren de skal henrette. Og jeg får et skudd i hodet. Merkelig nok overlever jeg nok engang. Og jeg er blitt lam.

Jeg får endelig møte min utro kone og mine alkoholmisbrukene barn igjen, og vi lever nesten lykkelig helt til influensaen skilte oss att...

EDIT: når jeg ser på hva jeg nettop har og hvor mye jeg har skrevet, skjønner jeg at jeg må skaffe meg et liv :!:

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar

jeg kommer til å dø av hjerteinnfark når HL3 kommer ut. lever meg så SINNSYKT inn i spillene. hehe. er ILLE når jeg skaller i skjermen når det butter i HL2 med buggyen :p :!:

er såpass at jeg blir varm og VIRKELIG nærvøs når jeg spiller. har ingen problemer med mareritt eller noe sånt når jeg er ute av spillverdenen da. hehelol

Lenke til kommentar
Mafiaen dreper meg pga. brudd på Omerta.

Brudd på Omerta? :dontgetit:

Hva er omerta? :p

Omerta er en mafiosos lov, alle i familien må følge reglene.

Hvis f.eks et medlem bryter regel nr.1 som er; Du skal ikke drepe et familiemedlem(mafiaen), blir vedkommende skutt. Det samme Skjer med tystere og lignende.

De får sementsko og drar på svømmetur.

og forøvrig kan man gjøre hva man vil :whistle:

Edit: Omerta er mafiaens uskrevne lov.

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...